Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen kleine planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen kleine planten

    Korting op 420shop
    http://azarius.nl/seedshop/autoflowe...tor_feminized/
    http://azarius.nl/seedshop/autoflowe...ion_feminised/

    #2
    Re: Binnen kleine planten

    is dit je eerste kweek pak dan iets makkelijks met veel weerstand tegen ziektes bijvoorbeeld een k2 of nl je hebt een mooie opbrengt in weinig tijd en je kampt
    met weinig problemen.
    op die 1,5 m2 zetten somige 35 tot 50 planten dus je zal met 5 langer moeten laten
    groeien om de zelfde ruimte te vullen maar het is ckur mogelijk

    mvg DH

    Comment


      #3
      Re: Binnen kleine planten

      Met die AF soortjes zou ik er toch wat meer zetten dan 5 stuks op 1.5m2, het is zonde van de ruimte anders.

      Want je weet nooit of ze lang genoeg groeien om je kotje vol te krijgen best dat je begint met een gewoon soortje, dan leer je ook spelen met de grote van de plantjes , lichturen, bloei en groei
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Binnen kleine planten

          ik was niet van plan om thuis meer dan 5 planten neer te zetten.. en ik had wat gelezen over autoflowering planten, dat ze niet zo moeilijk waren als je ze gewoon in niet al te grote potte zet en 20 uur licht per dag geeft... en ze worde niet zo groot deze..

          Comment


            #6
            Re: Binnen kleine planten

            hehe maar zou het zonde vinden van zen verbruikte elektriciteit Ik weet natuurlijk niet welke lamp hij gaat gebruiken

            Misschien best dat je eerst je volledige opstelling es meld en aan de hand daarvan kunnen we een klein beetje raad geven over aangewezen soortjes
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #7
              Re: Binnen kleine planten

              Ja, k ben op zoek naar beetje lampen en spullen....
              jullie hore nog wel van me..

              Comment


                #8
                Re: Binnen kleine planten

                Op 1,5 m2 teeltoppervlak kun je heel wat planten kwijt. Belangrijker is de beschikbare hoogte. Bij een hoogte van 2 meter kan je plant, gemeten van de onderzijde van de pot, dus inclusief wortelkluit ongeveer 1.30 meter hoog worden: een Sun-T van 600 watt, als je kiest voor een HPS-kweek, moet toch wel 60 cm boven het gewas hangen i.v.m. de warmte. Als je deze ruimte hebt zou je het kunnen proberen met een beginners plant zoals Top 44. Bij een 5 plantenkweek zou ik in ieder geval kiezen voor de scrog-methode. Ruderalis gerelateerde soorten zijn meer bestemd voor micro-kweekjes bij ruimte gebrek.
                Overigens heb ik nooit een ruderalis wiet gerookt , die voldeed aan de door mij gestelde criteria.
                Succes,

                Xtreme
                Last edited by Xtreme; 17 September 2009, 13:27.

                Comment


                  #9
                  Re: Binnen kleine planten

                  Ik zou de Easy ryder nemen Makkelijk plantje en snel klaar en 5 planten is ook genoeg toch.
                  Suc6
                  En snuffel is op je gemak rond voor je lamp keuze je kan tl ,spaarlampen enz nemen hoop keuze neem je tijd
                  Last edited by belladonna; 15 September 2009, 17:41.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Binnen kleine planten

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    Op 1,5 m2 teeltoppervlak kun je heel wat planten kwijt. Belangrijker is de beschikbare hoogte. Bij een hoogte van 2 meter kan je plant, gemeten van de onderzijde van de pot, dus inclusief wortelkluit ongeveer 1.30 meter hoog worden: een Sun-T van 600 watt, als je kiest voor een HPS-kweek, moet toch wel 60 cm boven het gewas hangen i.v.m. de warmte. Als je deze ruimte hebt zou het kunnen proberen met een beginners plant zoals Top 44. Bij een 5 plantenkweek zou ik in ieder gevallen kiezen voor de scrog-methode. Ruralis gerelateerde soorten zijn meer bestemd voor micro-kweekjes bij ruimte gebrek.
                    Overigens heb ik nooit een ruralis wiet gerookt , die voldeed aan de door mij gestelde criteria.
                    Succes,

                    Xtreme
                    yep ben t met je eensen wat betreft ruderalis wietjes ,een lekkere moet nog uitgevonden worden.ik proef altijd iets vreemds aan

                    Comment


                      #11
                      Re: Binnen kleine planten

                      [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnenwiet kweken.
                      Grtz bobo[/info]

                      Comment

                      Bezig...
                      X