Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken op kot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweken op kot

    kzit op de 2e verdieping, aan de zuidkant, beter kon het dus niet echt om een plantje voor het raam te zetten!
    kga het volgend jaar ook wel op lowriders ofzo houden, want nu is mn halve raam ingepalmd door 1plant...

    Comment


      #17
      Re: Kweken op kot

      ben ook op "kot" begonnen ook, maar was een mizerabel plantje ook.. en had er geen kaas van gegeten en internet kwam net de hoek omkijken, weinig info, behalve het wietologiesh handboekje. Had binnen no time een spint invasie en uiteindelijk maar weg moeten pleuren. was geen succes

      met die lowriders nu scheeld het al gigantiesh pfff.. das als extratje zekers de moeite waard! hoe groeien ze onder TL trouwens? want nu de winter aankomt.. zou dat wel handig zijn/weinig kosten ook.

      Comment


        #18
        grow da weed, smoke it's buds

        Comment


          #19
          Re: Kweken op kot

          ja gij bent een geluks vogel

          Comment


            #20
            Re: Kweken op kot

            Het is al een tijdje geleden dat ik dit topic nog eens heb bekeken. Het lijkt veel succes te hebben.
            Ik deel een appartement met 2 vrienden. We hebben een apparte keuken, living, badkamer en elk een kamer.
            Dus we zitten er wel heel erg goed. Maar we verdienen het zo wel een beetje. We hebben erg lang gezocht naar een degelijk en niet al te duur appartement.

            Nu om terug te komen naar het kweken op kot.
            Ik ga beginnen met een kleine kweek onder spaarlampjes. Ondertussen spaar ik voor een mooiere kweekkast met HPS. Deze kan ik op de zolder plaatsen.

            Ik zal me zeker niet vervelen.
            Bouw- en kweekverslagen zullen spoedig volgen.

            Greretz,
            zion

            Comment

            Bezig...
            X