Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lv te hoog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lv te hoog

    Korting op 420shop
    hallo mensen, ben sinds 5 weken met mn eerste binnenkweek bezig,en tot nu toe heb ik veel info van de site kunnen halen,maar 1 ding toch niet.
    ik zit nu in de 3de week bloei en de eerste kleine topjes beginnen te komen.(heb er trouwens 5 bleu mistics en 2 jeck herer staan) maar nu is mn temp en lv met de lamp aan,rond de 26 graden en 67%lv.. en met de lamp uit 20 graden en 72% lv.. de tempratuur is uitstekent, alleen de lv niet,en voor de bloei is dat toch teveel,aangezien ik straks geen toprot wil

    maarjah de vraag is,hoe kan ik die lv terugbrengen naar 50a55%?
    Last edited by Jointjedraaien; 15 September 2011, 01:46. Reden: vraag over lv terug geplaatst

    #2
    Re: lv te hoog

    Verplaatst naar vragen binnenteeld
    Hoi Leutje,

    Je zou kunnen proberen om de LV omlaag te brengen in de ruimte waar je de lucht uit aanzuigd d.m.v. vochtvreters. Je afzuiging vergroten zal ook je lv omlaag brengen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: lv te hoog

      de lv in de ruimte waar ik het aanzuig is meestal rond de 55% en als ik de afzuiging met de lampen uit hoger zet dan word het weer te koud.
      zou ik niet van die vochtvreters ergens in de kast kunnen plaatsen? en heeft dat echt effect?

      grtz

      Comment


        #4
        Re: lv te hoog

        Omdat je in je kast afziugt heeft vochtvreters daar weinig effect. de lucht word er zo snel ververst dat die vochtvreter geen kans krijgt zijn werk te doen, dus als je al gaat werken met vochtvreters dan deze in de ruimte plaatsen vanwaar je aanzuigt.

        Grtz

        Comment

        Bezig...
        X