Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

starten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    starten

    Korting op 420shop
    hallo,ik ga binnenkort zelf een plant zetten bij mij lief.maar ik weet er nog niet veel van dus daarom mijn vraag: -welke plant is het beste om mee te starten?-wat heb ik allemaal nodig om het zo goedkoop mogelijk te houden?-waar kan ik stekjes krijgen?-hoe laat ik hem het beste groeien?blessings in the name of the almighty I
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    #2
    Re: starten

    Hi Jah selah
    Dit zijn vragen die eenvoudig door jezelf beantwoord kunnen worden als je eens gewoon wat leest op het forum.
    Onderaan deze post staat een link naar misty's ABC deze zal je al veel antwoorden geven.
    Ga vooral lezen in microkweek,daar kun je veel ideeen opdoen voor het bouwen en draaien van een klein kweekje.

    Misschien leuk als je je even voorstelt.. http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

    Grts
    Daniella
    Last edited by misty; 13 September 2009, 13:38.
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: starten

      ff voorstellen en dan ga je op dit forum lezen dan moet je bij kweekruimte of kweekverslagen kijken daar zie je de setup van de mensen wat ze gebruiken op wat vooor een ruimte

      mvg DH

      Comment


        #4
        Re: starten

        Gadverdarrie wil je eindelijk gaan kweken dan lijkt het wel of je hier de les gelezen
        word
        Stekjes zijn verboden op het Forum en handel er in ook
        Bij deze grow shop kan je hoop zaden bekijken en lezen hoe ze het gaan doen bv
        http://www.growshopalien.com/onlineshop/nl/index.html
        Verder ga je gewoon even lezen op het Forum en als je nog vragen hebt gewoons tellen hoor daar zijn we hier voor oja en onderweg misschien even naar het Member introductie en je even voor stellen als je wil
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X