wat is de beste temperateur

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoker12
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 45

    #1

    wat is de beste temperateur

    Korting op 420shop
    hoi
    mijn zaadjes van net allemaal ontkiemt maar ik heb ze nu onder een lamp hanger van 25.6 graden is dat genoeg of moet het warmer
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: wat is de beste temperateur

    nee hoeft niet warmer is eigenlijk wel goed zo!vanaf 22 graden tot pak m beet 28 graden,zit je goed.
    grtz

    Comment

    • smoker12
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2009
      • 45

      #3
      Re: wat is de beste temperateur

      ok de lamp hangt ong 1.3 m hoog of moet ik hem lager hangen en de lamp hangt niet recht boven

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: wat is de beste temperateur

        over welke lamp praten we HPS, TL, Led

        Iets meer info wel nodig oa de wattage ed
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        • smoker12
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 45

          #5
          Re: wat is de beste temperateur

          een gewone lamp van 40 wat en geeft 23,5 graden aan voor mijn plant

          Comment

          • devils haze
            Banned
            • Aug 2009
            • 965

            #6
            Re: wat is de beste temperateur

            hang je lamp op ongeveer 20 cm beven je plant en 26 graden is de meest ideale tempratuur voor de planten perfect voor voedings opname en fotosynthese

            Comment

            • smoker12
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2009
              • 45

              #7
              Re: wat is de beste temperateur

              ik heb net een kast gemaakt en de lamp hang ongeveer 25 cm er boven ik zal binnekort ff foto er op zetten

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #8
                Re: wat is de beste temperateur

                Ik zou toch minimum voor een spaarlampje gaan, een gloeilamp geeft voor je plantje niet veel bruikbaar licht enkel warmte. Check es enkele topics in de microkweek en daar zal je dan ook zien welke kleurcodes het beste zijn

                PS: een gloeilamp die maar 23graden afgeeft?
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                • smoker12
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Sep 2009
                  • 45

                  #9
                  Re: wat is de beste temperateur

                  ik heb nu een warme lampt van 60 watt van flarodym r63 er boven hangen of moet ik een minder watt halen en hoe hoog moet ik die ongeveer er boven hangen
                  Last edited by smoker12; 17 September 2009, 16:32.

                  Comment

                  • smoker12
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2009
                    • 45

                    #10
                    Re: wat is de beste temperateur

                    ik heb nog een spaarlamp gevonde van 11 watt en 550 lumen en 8000 h en nog iets waar ik niks van snap 2700k warmwhite is dat een goeide lamp of niet

                    Comment

                    • Smoking Fifi
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2009
                      • 1362

                      #11
                      Re: wat is de beste temperateur

                      Die is goed om te bloeien denk ik

                      check es deze twee topics over licht, ze zitten sterk ineen en er wordt duidelijke info in vermeld wat beter is en dergelijke

                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...imte-t215.html

                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ums-t5652.html
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #12
                        Re: wat is de beste temperateur

                        [info]Topic verplaatst naar: Vragen binnen wiet kweken.
                        Grtz bobo[/info]

                        Comment

                        Bezig...