hallo ik heb dus 3 himalayas sstaan in de bloei op 12/12 ken k nou bijv vandaag mijn zaadjes ontkiemen en die er dan bijzetten(Alaskan ice ) in de 12 12 of groeit hij dna niet ?
alaskan ice
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: alaskan ice
Ik heb het ook gedaan perongeluk en geloof het of niet de zaatje groeide gewoon kreeg zelfs dat ze te lang werden
maar of het slim is weet ik nietGod was never on your side..Comment
-
Comment
-
Re: alaskan ice
In misty's ABC staat een topic over dwarfen,kun je alle info vinden.
Grts
DaniellaComment
-





Comment