buitenkweek binnen verder kweken?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #16
    Re: buitenkweek binnen verder kweken?

    Planten in de bloei moet je niet meer toppen...
    Wat je kan doen is de toppen/takken wat omlaag binden,knakken is ook nog een optie,maar niet aan te raden voor zware toppen/takken.

    Vraag wordt verplaatst naar vragen binnenwiet kweken.

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • mister_fix_it
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 144

      #17
      Re: buitenkweek binnen verder kweken?

      zat zelf al te denken om dit topic naar "binnen kweken" te laten verplaatsen.

      ze staan nu lekker in mijn schuurtje bij +-30 graden, door de 400W lamp

      moet eigenlijk alleen nog wat reflecterend materiaal eromheen zetten zodat het licht overal komt. iemand nog een idee?

      Comment

      • mister_fix_it
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 144

        #18
        Re: buitenkweek binnen verder kweken?

        stellage begint er steeds mooier uit te zien, heb er nu van die bakjes aangemaakt van aluminium (normaal voor op de bbq te zetten) om het licht wat te reflecteren

        Comment

        Bezig...