kweekkast ?help?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • _THC_
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 27

    #1

    kweekkast ?help?

    Korting op 420shop
    wil graag een kweekkast (tent) eentje van een meter bij een meter en twee hoog,....

    hoeveel wietplantjes kan je daar in kwijt en wat is de gemiddelde opbrengst,..
    iemand er ervaring mee?

    en wat voor lamp eentje van 600 of 400 watt?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: kweekkast ?help?

    Tussen de 5 en 20 al naar gelang hoe groot je de planten laat worden (wanneer je ze op 12/12 zet) opbrangst is moeilijk te schatten hangt van vele factoren af. Bij de zaadbanken staat meestal per soort een gemiddelde opbrengst per m2. maar das maar een indicatie bij optimale omstandigheden. Of je voor 400 of 600 wat gaat is een persoonlijke keuze. 400 dekt net geen 1 m2, 600 dekt 1,2 m2 .

    Grtz

    Comment

    Bezig...