dwarfmix vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • baboom
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2009
    • 70

    #1

    dwarfmix vraagje

    Korting op 420shop
    hallo natuurliefhebbers!!

    ik heb me laatst een paar zaadjes aangeschaft via onze vrienden van Alien.
    het gaat hier om de dwarfmix, 10 zaadjes bestaande uit lowrider1 en lowrider2 zaadjes.

    Nu heb ik al eens wat lowrider1 zaadjes opgekweekt, daar bleken dus ook een aantal mannetjes bij te zitten.
    Nu ben ik begonnen met het ontkiemen van 4 zaadjes voor in mijn microkastje,
    goede kans dat daar dus ook een lowrider1 mannetje bij zit.
    Wat krijg ik als ik een lowrider2 bestuif met het stuifmeel van een lowrider1?

    Om de kosten van de zaadjes wat te drukken, hoop ik min of meer dat er een mannetje bij zit zodat ik een kleine zaadronde kan houden.
    Uiteraard wil ik dan niet alles bestuiven, maar de mannetjesplant apart zetten en naderhand een van de vrouwtjes(lowrider 1 of 2) "handmatig bestuiven".

    maar wat hou ik dan over aan zaadjes?

    iemand????

    p.s:ik heb al wat op het forum gezocht, maar kon deze combinatie zo gauw even niet vinden, ik snap ook niet veel van de uitleg wat betreft XX-en en YY-en
    I like ladies with big buds !!
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: dwarfmix vraagje

    Zaden. hoe, wat ?

    Grtz

    Comment

    • baboom
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2009
      • 70

      #3
      Re: dwarfmix vraagje

      ja...thx.......

      ben iets wijzer geworden , maar nog niet helemaal.
      I like ladies with big buds !!

      Comment

      Bezig...