mijn eerste plante

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganja man
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2008
    • 97

    #1

    mijn eerste plante

    Korting op 420shop
    hallo ik heb gistere 5 zaadjes van afgani skunk #1 geplant maar ik heb ze gewoon in de sere gezet kunnen ze in deze tijd van het jaar wel in bloei gaan en hoeveel opbrengst kan ik dan ongeveer hebbe dit is de eerste keer dat ik plant en ken ook niemand die het doet dus kunne julie me een paar tips geeve
    don't drink and drive smoke and fly
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: mijn eerste plante

    Afghani Skunk #1 - Een prachtige kruising van de uit afghanistan afkomstige afghaan en de uit california afkomstige Skunk. De afghaan is een plant met een stevige aroma, een vettige glans (THC) en de high staat bekend als verdovend. De skunk is een van de belangrijkste planten waarmee gekruist is en is een gemakkelijke plant om te groeien zowel in een kas als onder de lampen. Combineer deze eigenschappen en je heb de Afghani skunk #1.

    mooie plant, maar opbrengst hangt af va de zomer die komt .

    Stel je anders eens voor in de sectie member-introduction.html.

    Je tread zal verplaatst worden naar een gepaste sectie i.v.m. kas- en serrekweek weldra .

    Grtz

    Comment

    Bezig...