Autoflower vraagje.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DutchBullet
    Retired
    • Oct 2009
    • 18

    #1

    Autoflower vraagje.

    Korting op 420shop
    Beste lezer,

    Mag een autoflower plant 24 uur per dag licht hebben, of moet deze persee 18/6 of 12/12 zijn?

    Groeten,
    DutchBullet
    Last edited by Weedy; 11 October 2009, 16:55.
  • Weedy
    Ultra Grower
    420 MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2248

    #2
    Re: Autoflower vraagje.

    Hij mag 24 uur hebben.

    Dat 'Autoflower' betekend juist dat de plant niet afhankelijk van het aantal uren licht / donker per dag om te gaan bloeien. Persoonlijk zou ik toch voor 18/6 gaan, maar geen idee waarom..
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment

    • DutchBullet
      Retired
      • Oct 2009
      • 18

      #3
      Re: Autoflower vraagje.

      Alvast bedankt voor uw reactie, binnekort zet ik nog foto's van mijn kweekkast en dan heb ik nog een vraag of deze aan de eisen voldoet.

      Groeten,
      DutchBullet

      Comment

      • Weedy
        Ultra Grower
        420 MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2248

        #4
        Re: Autoflower vraagje.

        Geen dank.

        Deze vraag kun je hier stellen: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f28/

        Deze zal ik alvast sluiten.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...