vraag over de zaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jootje
    Retired
    • Oct 2009
    • 5

    #1

    vraag over de zaadjes

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik weet nog niet zoveel af van wiet kweken en heb een beetje op het forum rondgeneusd,maar kon zo 123 mijn vraag niet vinden.

    Ik heb 5 zaadjes(BigBang) besteld en heb ze tussen vochtige tissues gelegd. Daar liggen ze nu 3 dagen en bij 3 zaadjes zitten er wortels aan maar bij 2 niet. Kunnen er aan die andere 2 ook nog wortels komen of niet?

    En dan heb ik nog een vraag die misschien bij sommige van jullie een beetje dom overkomt,maar zoals ik al zei weet ik niet veel af van wiet kweken. Als de zaadjes ontkiemd zijn moet ik ze dan bij elkaar in een potje met aarde stoppen,of elk apart?

    Alvast bedankt.
  • Xtreme
    Banned
    • Jul 2009
    • 4271

    #2
    Re: vraag over de zaadjes

    Of die andere zaden alsnog wortels krijgen zal de tijd uitwijzen. Ik zou de gewortelde zaden overzetten in afzonderlijke kleine potjes en nadien verpotten in grotere potten.

    Xtreme

    Comment

    • Smoking Fifi
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 1362

      #3
      Re: vraag over de zaadjes

      Ze kunnen nog wortel krijgen tot pakweg 10/14dagen nadat ze te ontkiemen gelegd zijn.
      Je bent best dat je ze in aparte potjes verplant met stekaarde.

      ontkiemen
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment

      • jehsd
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 513

        #4
        Re: vraag over de zaadjes

        En als ze boven zijn onder tl licht 18/6 (kleurcode 33 dacht ik) 2 weken, dan pot ik ze over in 12 liter bemeste aarde!
        En dan nog 1 week onder hps 18/6 en dan 12/12

        Please Correct me if i am wrong!!!!!!!!!!!!

        Groetjes,
        Geniet van iedere dag!!

        Comment

        Bezig...