Hallo ben nu sinds halverwege augustus bezig met het kweken van Northern lights, ik denk dat ik in de laatste week zit maar durf het niet met zekerheid zeggen.Graag had ik het klieven toegepast maar heb gelezen dat je dit max 1 week van het voorhand mag doen. Willen ervaren kwekers als sommige onder jullie eens je mening zeggen? Al die foto's zijn van dezelfde plant, had er 5 staan maar heb er 4 mogen omhakken
.
wanneer knippen
Collapse
X
-
Re: wanneer knippen
Hoi
Jou plant mag nog wel een weekje of drie staan hoor
Laat eerst de haren 80% bruin worden en dan is kijken naar de trichomen
je toppen zullen nog veel voller en dikker gaan worden
Suc6God was never on your side.. -
Re: wanneer knippen
Jou antwoord is door Smokey mooi in een Sticky gegoten:
Je neemt best even een kijkje op deze link:
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
Ook over klieven is een topic aangemaakt:
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t3678.html
Veel leesplezier!
Greetzzz
JonaComment




Comment