Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste zaadje uitgekomen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste zaadje uitgekomen

    Korting op 420shop
    hallo ik heb mijn zaadjes de 17 de geplant en er is er maar 1 boven de grond gekomen van de 5 wat heb ik fout gedaan en als dit plantje een vroutje is kan ik die dan stekken?
    don't drink and drive smoke and fly

    #2
    Re: eerste zaadje uitgekomen

    Hallo, welkom op ut forum

    Heb je je zaadjes wel eerst laten onkiemen? en de grond goed vochtig gehouden??

    Misschien kunnen anderen je verder helpen

    Comment


      #3
      Re: eerste zaadje uitgekomen

      ik heb de zaadjes niet eerst laten ontkiemen maar direct in de aarde gestopt maar ik heb ze daarna zeker gnoeg water gegeven maar er is er nou 1 boven de grond en als dat een vroutje is kan ik die tog stekken
      don't drink and drive smoke and fly

      Comment


        #4
        Re: eerste zaadje uitgekomen

        Met ontkiemen word bedoelt dat het zaadje opengaat en de vrucht of bloem begint te groeien, je kan ze voorkiemen in glas water of onder vochtige doekjes of watjes. Maar als je ze rechtstreeks in de grond steek ontkiemen die ook zoals op de andere manieren. Waarom er maar eentje boven staat kan aan veel factoren liggen, temp., zaadiepte, te nat, te droog, ...

        Ben er vrij zeker van wanneer je hier eens zoekt op het forum je de juiste methode die het best past bij jou zal vinden, bij mij gaan ze altijd de stekgrond of coco in en heb niet veel problemen.

        En als het ene een vrouwke is kan je idd stekies nemen .

        Grtz

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X