Hoogte NLX

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • itey
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2009
    • 41

    #1

    Hoogte NLX

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraag over mijn planten, de hoogte van de planten is nu ongeveer 35 cm. Het zijn NLX (Northern light special). Ik heb ze als stekken gekregen en heb ze toen 2 weken laten groeien. Daarna met de groei gestart. We zitten nu totaal op 5,5 weken.
    Mijn vraag is of ze niet te klein zijn of is dit een normale grootte in dit stadium??
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #2
    Re: Hoogte NLX

    je zegt dat je ze 2x hebt laten voor groeien ??
    of bedoel je 2weken voor groei en 3,5 week bloei ?

    en wat voor potmaat heb je ?>

    Comment

    • itey
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2009
      • 41

      #3
      Re: Hoogte NLX

      Ja dus 2 weken laten groeien en staan nu 3,5 weken op bloei. Ze zitten in 18 liter potten..

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #4
        Re: Hoogte NLX

        hmmm... en wat voor lamp gebruik je ?
        zijn wel klein , maar zal nog wel iets door groeien
        maar NL en NLX worden nooit groot, worden meestal 1 grote bud

        Comment

        • itey
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2009
          • 41

          #5
          Re: Hoogte NLX

          Ik gebruik 2 keer 600W lamp, heb nog wat foto's bijgedaan. Heb ze een paar dagen geleden nog getopt tussen 6e en 7e internode...
          Attached Files
          Last edited by itey; 12 November 2009, 19:36.

          Comment

          • itey
            Senior Stoner
            Member
            • Oct 2009
            • 41

            #6
            Re: Hoogte NLX

            hallo, iemand nog wat info hierover????

            Comment

            • Debiel
              Retired
              • Aug 2009
              • 452

              #7
              Re: Hoogte NLX

              neem eens wat scherpe foto's onder normaal licht, dus niet met kweeklampen aan, het lijkt er wel goed uit te zien, alleen kan de kleur niet duidelijk waarnemen. dat ze wat klein zijn kan diverse oorzaken hebben maar hoeft niet direct problematisch te zijn

              vertel ook iets meer over je temp. en lv, je voeding, ph, ec, etc, des te meer info des te duidelijker de antwoorden zullen zijn

              Comment

              • itey
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2009
                • 41

                #8
                Re: Hoogte NLX

                Temp. is met lampen ongeveer 22C en lampen uit 17 C pH is ongeveer 5,8 lv is ongeveer 60% voeding is van Plagron grow en hier zijn wat foto's van de mindere plant....
                Attached Files

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  Re: Hoogte NLX

                  als ik het zo zie dan gaan ze nog wel ff door groeien hoor,
                  en je hebt een zeer compacte plant en dat is wel goed

                  Comment

                  • emiel_s
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2008
                    • 694

                    #10
                    Re: Hoogte NLX

                    ja compacte plant hmmm nlx ik had laatst nlx die smaakte naar dextro energy best nice
                    Schutto In tha house

                    Comment

                    Bezig...