Laatste vraag voor kweek, voeding :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Lavalamp
    Expert Stoner
    Member
    • Oct 2009
    • 96

    #1

    Laatste vraag voor kweek, voeding :)

    Korting op 420shop
    Hoi.

    Zaaddozen beginnen nu te sneuvelen, dus toch nog effe zekerheid hebben.

    In Belgie is een growshop niet voor de hand liggend, dus ga ik het doen met deze voeding. Klein experimentje denk ik

    "BSI Vloeibare Meststof voor Kamerplanten. (1L)
    ... is een universele professionele meststof voor al uw groen en bloeiene kamer-, balkon- en terrasplanten. De evenwichtige basisformule werd met spoorelementen aangevuld (waarvan de meeste onder Chelaatvorm)
    Stikstof 6%
    Fosforpentoxide 5%
    Kaliumoxide 6%
    En kleine dosissen Koper (0,004%), Ijzer (0,037%), Zink(0,015%), Molybdène (0,0015%) en Mangaan (0,03%).
    "

    En nog een tweede fles:

    "Substral Nutrimax (500ml)
    NPK 6-3-6 Met micronutrienten. Koper (0.002%) , Ijzer (0.03%), Mangaan (0.01%), Zink (0.002%)."


    Denken jullie dat dit zou lukken met Lowrydertjes?
    Of moet ik gelijk nieuwe voeding gaan kopen?

    Greetz.
    Acid, the drug that changed our world.
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #2
    Re: Laatste vraag voor kweek, voeding

    ik denk dat je beter gewoon bloei voeding kan kopen en dan die van jouw erbij

    die bloeivoeding ken je gewoon bestellen bij www.growshopalien.com

    Comment

    • Lavalamp
      Expert Stoner
      Member
      • Oct 2009
      • 96

      #3
      Re: Laatste vraag voor kweek, voeding

      Oke. Bedankt Darkiess
      En de groei kan ik wel doorkomen met mijn voeding?
      Acid, the drug that changed our world.

      Comment

      Bezig...