Vragen ivm wiet kweken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • luhoe
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 375

    #16
    Re: Vragen ivm wiet kweken

    Niet onvriendelijke bedoelt maar ga nou eerst eens lezen. Al je vragen konden beantwoord worden met 5 minuten zoekwerk.
    Autoflowers 2016

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Vragen ivm wiet kweken

      Ik denk dat Weedy heel aardig in de buurt zit met die 30 gram. Veel hoger zou ik het zelf ook niet inschatten. iedere gram die je meer haald is mooi meegenomen en door je verwachting niet te hoog te leggen voorkom je teleurstellingen.

      Vuistregel bij hps is dat 1 gram/wat haalbaar is. Dit is echter maar voor de weinigste weggelegd. Je praat dan over een super kweek met perfecte omstandigheden. Reeler is 0,75gram/wat en dan doe je het nog heel goed.

      Bij een SL kweek moet je eerder denken aan 0,5 gram/wat ook dit is nog aan de hoge kant en hangt ook al van de kweekmethode (sog, scrog).

      SL heeft maar een geringe dieptestraling vandaar dat men bij sl kweekjes vaak sog of scrog toepast.

      Grtz

      Comment

      • Dark Kappy
        Advanced Stoner
        Member
        • Nov 2009
        • 55

        #18
        Re: Vragen ivm wiet kweken

        die 30 gram is dan per plant? of voor 2plantjes?
        Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

        Green power!

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #19
          Re: Vragen ivm wiet kweken

          Beide, helaas.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Dark Kappy
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2009
            • 55

            #20
            Re: Vragen ivm wiet kweken

            K ty vr de antwoorden, zal er rekening mee houden
            Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

            Green power!

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #21
              Re: Vragen ivm wiet kweken

              Mag ie op slot¿

              Comment

              Bezig...