Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wietgozert
    Retired
    • Nov 2009
    • 4

    #1

    Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

    Korting op 420shop
    Las dat Big Bang een makkelijke plant was voor beginners bekend staat voor
    z'n geneeskrachtige eigenschappen

    Dit is echt een allereerste poging tot het kweken van wiet van mij, en ik lees overal dat je bepaalde lampen/voeding/kast etc nodig hebt enzo.
    Geldt dit voor alle wietsoorten?

    Of kan je deze Big Bang gewoon in goede aarde stoppen en op de vensterbank zetten of iets dergelijks?


    Ja misschien een domme vraag van een beginneling, maar ik wil niet al die troep in m'n huis hebben om eerlijk te zijn


    p.s: ook al gedacht aan gewoon buitenkweken, maar daar is het nou al veel te laat voor lijkt me
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

    kweken in je vensterbank gaat wel maar dan in de zomer. nu zijn er veel te weinig lichturen en is de lichtintensiteit veel te laag, gaat dus niet lukken. Buiten kan je vanaf maart april gaan zaaien, nu dus ook veel te laat om nog te starten. Wil je binnen een leuke kweek met een redelijke opbrengst dan kom je onder lampen afzuiging koolstoffilter, voeding, ph meter, ec meter enz niet uit.

    Grtz

    Comment

    • wietgozert
      Retired
      • Nov 2009
      • 4

      #3
      Re: Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

      ok, bedankt, dan lijkt buitenkweken mij toch een stuk makkelijker

      Eigenlijk heb je daar toch alleen geschikte grond en normaal kraanwater voor nodig toch?

      En kunnen die planten ook een aantal weken zonder water? Want ik ga wel op vakantie namelijk in juli/augustus.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

        Als je planten goed geworteld zijn hebben ze genoeg aan het regenwater. alleen tijdens extreme langdurige hitte is bijgieten noodzakelijk. Als naar gelang de vruchtbaarheid van je grond hoef je buiten niet af nauwelijks bij te mesten.

        Grtz

        Comment

        • sshgrower
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 26

          #5
          Re: Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

          hallo

          ik hoorde dat lowrider planten het helejaar buiten konden staan.
          (ik weet niet of het waar is)misschien is dat dan een optie als beginner zijnde is.
          ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb even op gezocht voor je op internet.
          het heeft 2 nadelen alleen die zijn hij word niet groot. en een lage op brengst.
          maar misschien als je ze nu gaat kweken zijn ze mis in januari klaar.
          en dan kan je in mei april weer geginnen met een goeie buiten kweek.

          je moet maar even op het forum vragen. of het wel waar is dat zij het hele jaar buiten kunnen staan. misschien hebben er hier mensen wel ervaring met lowrider.

          groet

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Big Bang van Greenhouse, iemand ervaring?

            Nop, een lowryder kun je buiten van half mei tot eind augustus/september goed buiten kweken. In de winter gaat dat echt niet lukken.!!!!!

            Grtz Monty

            Comment

            Bezig...