Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp nodig met wiet kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: hulp nodig met wiet kweken

    als ik jouw geweest dan zou ik gewoon een nacht kastje gebruiken
    en met spaarlampen gaan kweken onder de kleurcode 827 of 2700(k)

    daar bespaar je het meeste aan energie koste
    bemoeilijkt je ouders met het vinden van je kweek
    en met spaarlampen kan je een netzoveel gram afhalen als een hps alleen moet je meer
    moeite ervoor doen
    okiwiet stuurde een pm naar mij dat hij met 80watt aan spaarlampeb 70 gram er af kan halen dus dat is ook de moeite waard je moet het je niet moeilijk maken vanwege je ouders als het ook veel makkelijker kan
    wat denken je ouders wel niet als zien ze in ene een tent/kast staan van die afmetingen
    dan gaan ze er meteen naar kijken
    stel dat je ventilatie veel geluid gaat maken dan denken ze ook van heee wat is dat en dan gaan ze kijken en jahoor dan ben je de lul
    het enige nadeel is al wil je er veel vanaf halen dan moet je meer spaarlampen hebben.
    voordeel: vrijwel geen warmte je hebt hooguit een pc fan nodig en die maakt niet zoveel uit


    EDIT:

    Oorspronkelijk geplaatst door wietje103
    hoi, ik ben een beginner met wiet kweken en wil nu voor het eerst beginnen, ik zou graag m'n favoriet santa maria kweken gaan,maar heb niet echt veel geld en wil het liefst niet dat m'n ouders hiervan weten, daarom wil ik eerst beginnen met een paar plantjes 5-8 plantjes, en als dat bevalt en ik het geld heb uitbouwen naar 25 plantjes.
    hoe wil je dat gaan doen als je zoveel spullen wilt gaan halen

    hps ,ventilatie, elec koste dat gaat veel en veel meer kosten dan spaarlampen/Tl balken

    Comment

    Bezig...
    X