belichting...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MagicSmoke
    Senior Stoner
    Member
    • Nov 2009
    • 31

    #1

    belichting...

    Korting op 420shop
    nou effe vragen las juist ergens iets over de donkerfase wat is dit precies ?

    als ik het juist heb is dit dat je plantjes de eerste week of 2 twee geen licht mogen hebben?

    Thx.
    GEZ in het plat west vlaams dan géz = gras = groen = wiet
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: belichting...

    De verlichting op 18/6 voor de groei, en 12/12 voor de bloei van een x-aantal weken, ligt aan de soort.
    Dus 6 uur donker voor de groei en 12 bij de bloei.
    Bij een gewone plant, je hebt ook autoflowers.....
    Spit het forum anders ff door, zoveel info te vinden betreffende deze zaken
    En andere, neem je tijd.
    Kom je er echt niet meer uit, vraag dan gerust maar weer.

    vale.

    Comment

    • Dark Kappy
      Advanced Stoner
      Member
      • Nov 2009
      • 55

      #3
      Re: belichting...

      Idd, bij de meeste plantjes is het 18/6 en 12/12 tenzij je hem klein wilt houden dan doe je direct 12/12
      Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

      Green power!

      Comment

      • Smoking Fifi
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2009
        • 1362

        #4
        Re: belichting...

        Want als je ze 2 weken in het donker gaat laten vrees ik dat ze er niet meer zullen doorkomen
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment

        Bezig...