te vroeg geoogst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • snake
    Senior Stoner
    • Aug 2009
    • 27

    #1

    te vroeg geoogst

    Korting op 420shop
    Help

    Door mijn ongeduld heb ik week te vroeg geoogst. De harskristallen zijn nog niet dik en doorzichtig.
    Zou ik er misschien ijshasj kunnen van maken om wat meer effect te krijgen of is hij voor de vuilbak?
    Graag advies.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: te vroeg geoogst

    goed voor de vuilnisbak¿ nee joh! Als het een week tevoeg geoogst is bevat de hars zeker thc alleen was de plant nog niet op zijn toppunt van thc aanmaak. Verder zullen er weiniger afbraakproducten van thc zoals cbc en cbn in de hars zitten. Het Zal dus een meer high dan stoned efect hebben maar zeker niet weggooien. Ijswaterhasch ervan maken ken natuurlijk altijd.


    Grtz

    Comment

    • snake
      Senior Stoner
      • Aug 2009
      • 27

      #3
      Re: te vroeg geoogst

      Oke, bedankt voor raad. Hij geurt redelijk sterk en is plakkerig. Vind de smaak nogal aan de frisse kant of eerder zurig. Kende diesel weed nog niet. Hoop dat ik er wat aan ga hebben want heb er drie maanden voor gezorgd.

      Comment

      • Debiel
        Retired
        • Aug 2009
        • 452

        #4
        Re: te vroeg geoogst

        wel ff laten rijpen nog he, anders ken je net zo goed gras roken

        Comment

        Bezig...