Northern Light : dieven of niet?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Salmonello
    Big Bongmaster
    • Nov 2009
    • 397

    #1

    Northern Light : dieven of niet?

    Korting op 420shop
    Volgens mij is NL een ras dat voornamelijk op de hoofdbud kweekt , nu vraag ik me af of het hier aangeraden is om de dieven weg te halen?
    Wordt dan enkel de hoofdbud groter of gaat de hele plant de hoogte in schieten?
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Northern Light : dieven of niet?

    Bij het dieven neemt men de onderste kansloze topjes weg zodat daar geen energie aan verspild word. De onderste topjes krijgen veel weiniger lichtdruk waardoor deze nauwelijks ontwikkelen en rijpen dus verspilde energie. Je plant zal niet de hoogte inschieten enkel meer energie voor de hooftop beschikbaar hebben.

    Grtz

    Comment

    • Salmonello
      Big Bongmaster
      • Nov 2009
      • 397

      #3
      Re: Northern Light : dieven of niet?

      Tnx Monty!

      Comment

      Bezig...