Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagjes over me plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagjes over me plantjes

    Korting op 420shop
    Hoikes...ik ben nieuw hier en ben begonnen met me eerste kweek.
    Ze zijn nu in hun 6 week begonnen in groei fase...ik heb er 3 btw.
    Ik kweek met een lamp van 400w in een kast. Wel me hoogste plantje is nu 32cm...is dat al goed? Maar ik ondervind nu dat me blaadjes wat slapjes erbij hangen...ze schieten wel mooi de nieuwe topjes maar als ze wat groter worden de blaadjes, hangen ze naar beneden...gelijk dat er geen fit inzit..me temp is 24.5 en me lv rond de 40. Zouden ze te weinig water hebn?


    grtz sky


    Keep it Green
    Keep it Green

    #2
    Re: vraagjes over me plantjes

    Yo Sky.

    Zou je jezelf eerst ff willen voorstellen?

    member-introduction.html

    @ Je vraagjes

    Kan je er een foto van posten?

    Of het teveel of te weinig water is zou jezelf een beetje moeten weten.
    Voel je aan de grond of het nog vochtig is, zoniet geef je water. Of geef je gewoon elke dag water?

    peace

    Comment


      #3
      Re: vraagjes over me plantjes

      Yeet smokey..alvast bedankt voor de reactie.

      Ik ben dus ne gast uit belgie..meer bepaald de kust. Als je nog iets wil weten van me vraag het maar. Mijn interesse is eigelijk me eigen wiet kweken omdat de prijzen echt wel hoog worden vind ik. Met dat het niet een gedogen begeleid is hier in ons belgen landje
      En als je eigen kweekje hebt...weet je wat je smoort...al slechte ervaring gehad met wiet die op niks trekt.

      Ik vind zelf dat ik niet overdrijf met water te geven...ik geef ze eigelijk elke dag water..maar met een sprei. spuit ik de bovenkant vochtig en als ik zie dat het terug droog is herhaal ik dat.
      Ik zal vandaag nog foto's maken van me kaste en posten.

      Keep it Green

      Comment


        #4
        Re: vraagjes over me plantjes

        Water geef je via je grond, niet via je bladeren nat te spuiten.

        Het is ook gevaarlijk om te doen omdat de druppeltjes water als een vergrootglas kunnen werken en zo kan je je bladeren verbranden. Misschien is dat de oorzaak dat ze wat slap hangen?

        Verder denk ik dat je ze teveel water geeft. Je moet je vinger een kootje diep in de grond steken en voelen of het nog vochtig is. Voel je voornamelijk droogte, dan is het het moment om bij te wateren.

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: vraagjes over me plantjes

          Idd, niet kijken naar de bovenste laag van je grond want die droogt op.
          Gewoon voelen en water geven wanneer nodig.

          Ik bedoelde jezelf voorstellen in de member introcution sectie.
          Zo kan iedereen het enneens lezen.

          member-introduction.html

          Peace

          Comment


            #6
            Re: vraagjes over me plantjes

            Ow dat bedoel je smokey... zal ik straks doen si.
            Ik bedoelde ook dat ik de grond nat spuit. Zeker niet de blaadjes. Maar idd me grond is wat an de droge kant.
            Ken er zo me vinger in gestoken en gevoeld. Ik heb ier op de site wat info gevonde ook...ik heb ze nu es gewogen en zo ne schemake bijhouden...er was ook 1 blaadje die an de top wat geel achtig begon te worden..door te weinig water denk ik.
            Keep it Green

            Comment


              #7
              Re: vraagjes over me plantjes

              Dit is mijn kastje met me 3 plantjes
              Attached Files
              Keep it Green

              Comment


                #8
                Re: vraagjes over me plantjes

                de andere foto'kes zal ik eerst nog moetn verkleinen...ze komen er nog op.

                Keep it Green

                Comment

                Bezig...
                X