Dringend vraagje !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    Re: Dringend vraagje !

    Batmix is een goede grond om ze in te zetten als ze gaan bloeien, heel veel voeding in (soms net iets teveel dus let op met wat je ze gaat bijvoeden). Dat overpotten lijkt me nodig ja, dat heb je goed gezien. Dus je kan er moeilijk omheen, tegelijkertijd om het op korte pijn voor de planten te houden.

    Succes

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #17
      Re: Dringend vraagje !

      Nog in de turfpot na een maand¿-)

      Snel overpotten die hap en op 12/12 ermee.

      Grtz

      Comment

      • Snlac
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 134

        #18
        Re: Dringend vraagje !

        Oorspronkelijk geplaatst door monty
        Nog in de turfpot na een maand¿-)

        Snel overpotten die hap en op 12/12 ermee.

        Grtz
        Shit, :p . Dus dit was echt wel veel te laat zeker ? Wat is de normale tijd om ze over te planten ?? gisteren avond een uur of 2 voor de lichten uitgingen heb ik ze overgeplant . En vandaag gaan ze op 12/12 Maar ik vraag me af of mijn Lamp van 250 watt rond de 30 cm boven moet hangen of rond de 25 cm ? want ik heb de indruk dat ik ze redelijk klein houd als ze op 25 cm hangt ? En dan begin ik me ook af te vragen of ik moet vrezen voor minder oogst ?
        Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

        Comment

        • PITcrew
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Dec 2008
          • 378

          #19
          Re: Dringend vraagje !

          wat ik zou doen is nu ze juist overgepot zijn; Men lamp nog een paar dage op normaal zetten en dan pas op 12/12 ? voor te groeien en te herstellen.

          Grtz
          Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
          Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

          sigpic

          Comment

          • bassassin
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2009
            • 382

            #20
            Re: Dringend vraagje !

            Had hetzelfde probleem bij mijn spruitje...door de zomerhitte ging deze zich oprichten (http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post72425.html)
            Maar of dit hetzelfde is wat jij hebt op het moment kan ik niet zeggen. Zo ja zou ik de lamp er nog iets verder vandaan zetten maar goed ik heb geen verstand van HPS e.d. Succes!

            Grtz
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment

            • ira
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 128

              #21
              Re: Dringend vraagje !

              suc6 ermee je moet kijken wat er over 2 weken gebeurdt

              Comment

              Bezig...