waar blijven mijn toppen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sshgrower
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2009
    • 26

    #1

    waar blijven mijn toppen.

    Korting op 420shop
    mohge.

    ik heb een probleem.
    dat is ik krijg geen toppen.
    ik ben nu 3 maanden bezig met een kweek heb nog nooit zo lang moeten wachten.
    alle waarden (PH,EC,temp enz.) zijn goed.
    misschien kan het komen om dat ik nu in een andere ruimte (zelfgemaakte kweek kast) en lamp kweek.
    ik kweek nu met:
    een 150w led (120 led's bar met rood blauwe led's)
    in een ruimte van 2.20 meter breed 0.50 diep en 1.60 hoog. (ongeschilderd/behandeld hout).
    ik geef water en voeding op de juiste PH en EC waarden.
    de voeding die ik geef is plagron terra bloem. en mijn PH laat ik zakken met Canna PH - pro op advies van de growshop.
    men tempratuur is +/- 26 C en men luchtvochtig heid is 48%
    en kweek uiteraad Super Silver Haze van green house.

    mischien weet er iemand wat de oorzaak kan zijn dat ik nog geen toppen krijg.

    mvg SSH grower
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: waar blijven mijn toppen.

    Een foto plaatsen en we zouden je veel beter kunne helpen

    Suc6
    God was never on your side..

    Comment

    • Miss-Greenthumb
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 139

      #3
      Re: waar blijven mijn toppen.

      daar zou ik toch wel eens hééééél graag een foto van zien!! 3 maand en nog nix?????

      Comment

      • Mr_3ppozz
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2009
        • 659

        #4
        Re: waar blijven mijn toppen.

        Misschien een lullige vraag hoor, maar staan de lampen uberhaubt wel op 12/12
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment

        • sshgrower
          Senior Stoner
          Member
          • Sep 2009
          • 26

          #5
          Re: waar blijven mijn toppen.

          de lamp stont al na de 2e week op 12/12
          zou het mis helpen als ik ze nog minder licht geef.
          en ik ga kijken of ik foto's kan regelen.

          Comment

          • soossa
            Advanced Stoner
            Member
            • Nov 2009
            • 57

            #6
            Re: waar blijven mijn toppen.

            zou er een hps bijhangen, alleen met die led's haal je het niet(denk ik)

            Comment

            • sshgrower
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2009
              • 26

              #7
              Re: waar blijven mijn toppen.

              een maat van mij kweekt white widow en big bang met de zelfde lamp en ik maak ook zijn voeding klaar en doet presies het zelfde maar zijn planten geven wel dikke toppen.

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #8
                Re: waar blijven mijn toppen.

                Als die ledbar in het midden hangt dan is de diagonaal naar de buitenste rij planten 1.50 m of meer. De buitenste planten krijgen gewoon te weinig licht. De planten recht onder de lichtbar zouden echt wel in de bloei moeten staan. Hoe is de verhouding rood/blauw"? Bij te veel blauw zullen ze alleen maar groeien en niet bloeien. Wat is de kleurtemperatuur in het roodgebied? Voor zover mijn kennis reikt moet de golflengte in het roodgebied 630 nm of hoger zijn.

                Comment

                • benhaze
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 45

                  #9
                  Re: waar blijven mijn toppen.

                  volgens mij nepzaad

                  Comment

                  • sshgrower
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Sep 2009
                    • 26

                    #10
                    Re: waar blijven mijn toppen.

                    het is maar 1 rij planten dus ze staan alle 4 naastelkaar recht onder de lamp (heb op verschilende adresen staan. en helemaal spesiaal folie
                    en het kan geen nep zaad zijn want ik heb er 4 pakjes van 5 zaden gehaald en en 3 zijn er wel goed gegaan behalve de mijne.

                    Comment

                    • kweker
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 1389

                      #11
                      Re: waar blijven mijn toppen.

                      niets aan de hand hoor...even geduld nog ze komen vanzelf.....en ik spreek uit ervaring hahahahah
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #12
                        Re: waar blijven mijn toppen.

                        Bij gebrek aan het nodig spectrum kan de plant bepaalde metabolismen niet uitvoeren. Dus ik zou het eerder op je lichtspectrum steken dan op iets anders.

                        Comment

                        • bobo
                          Cronic Grower
                          • Oct 2007
                          • 3103

                          #13
                          Re: waar blijven mijn toppen.

                          Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken.

                          Grtz

                          Comment

                          • pietweed
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 478

                            #14
                            Re: waar blijven mijn toppen.

                            myn planten staan nu 3 weken bloei en hebben gewoon topjes.
                            Gewoon niet het goede spectrum.Nog ff goed zoeken op het internet
                            Gzz

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: waar blijven mijn toppen.

                              meer rood en verrood, je zal teveel blauw in je spectrum hebben gehad.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...