Ik vroeg me af , kan iemand mij zeggen welke Soorten (Binnenkweek) het minste geurlast met zich meebrengen ? In afwachting voor mijn volgende kweekje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Weinig Geur
Collapse
X
-
Re: Weinig Geur
Bij deze ben ik al blij dat ik dit weet , en kun je specifieke Strains noemen ?Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostSativasoorten brengen minder sterke geuren met zich mee. Het blijft natuurlijk wel nog altijd wiet hé...
SKUNK soorten zeker vermijden. Voor de geinteresseerden: Skunk komt van het Engels en betekent 'stinkdier'. Geen verdere uitleg nodig
Greetzzz
JonaCannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Comment
-
Haze in het bijzonder, Amnesia, Jack herrer, ...
Mag ik je wel vriendelijk vragen of je al overwogen hebt om een koolstoffilter aan te schaffen, die filtert namelijk de geur grotendeels weg en is onontbeerlijk voor een kweker die in alle rust wil growen.
De soortjes die ik daar opnoemde klinken voor menig smoker wel heel mooi maar vergeet niet dat het niet de simpelste zijn om te groeien, ze vragen een langdurige correcte behandeling. Met soms bloeitijden die dubbel zo lang zijn als andere soortjes. 'T is maar dat je het weet
Greetzzz
Jona
Comment
-
Ja daarom dat ik als beginner iets zou nemen wat korter bloeit, dan is de teleurstelling niet zo zwaar dan dat je het zou verkakken in de 10de week bij een Haze ofzo hé
. Maar eens je het onder de knie hebt maakt de duur van de bloei absoluut niet meer uit, het is telkens hetzelfde principe, al wordt je wel telkens verrast door iets nieuws, altijd leuk
Comment

Comment