Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jona
    Retired
    • Jun 2008
    • 2797

    #16
    Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

    Als dat van die opengesprongen balletjes zijn waar van die banaantjes uit hangen precies dan heb je prijs. Als er een wit haartje uitkomt is het gewoon een vrouwelijk bloempje.
    HIER heb je een voorbeeld van hoe het er een beetje zou uitzien indien het MANNELIJKE balletjes zijn.

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    • magsimum
      Retired
      • Oct 2009
      • 106

      #17
      Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

      Ik heb vandaag helaas geen tijd, laatste dag op het werk dit jaar dus kerstborrel dadelijk.

      Aan mijn planten hangt hier en daar 1 klein balletje van 1 a 2 mm per oksel. Geen tros ofzo.

      Ik zal morgen wel eens foto's maken.

      Als ik het goed begrijp is er dus niets totdat er een zaadzak opengaat en zichzelf (en de rest) bevrucht?

      Comment

      • Jona
        Retired
        • Jun 2008
        • 2797

        #18
        Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door magsimum
        Als ik het goed begrijp is er dus niets totdat er een zaadzak opengaat en zichzelf (en de rest) bevrucht?
        Je hebt je les goed geleerd .

        Comment

        • magsimum
          Retired
          • Oct 2009
          • 106

          #19
          Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

          Haha gelukkig maar.

          Morgen haal ik gewoon alle balletjes die ik kan vinden weg en dan hoop ik maar dat het nog op tijd is, maar aangezien de balletjes zo klein zijn zal het wel meevallen.

          Vanmorgen heb ik trouwens wel één balletje proberen eraf te halen met een pincet maar die barste open. Lijkt me niet dat dat kwaad kan of wel? Ik neem aan dat een zaadje niet meteen "geslachtsrijp" is toch?

          Comment

          • jehsd
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 513

            #20
            Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

            Ik heb geen enkel balletje hoor ook niet gehad volgens mij wat moet ik nu met die planten weet het niet hoor??

            Twijfel in verwijderde toppen duidelijk kleine ( 1a2 mm) zaadjes,bij mooie toppen met nog super veel witte pistels zit binnenin soms plat lichtbruin schijfje of is dit normaal!!

            Wat doe ik,denk nog ff afwachten en gewoon water geven afgezuurd,om oogst al voor te bereiden,staan nu 10 weken en 3 dagen onder 12/12!!

            Zo nog een foto van top met veel witte pistels,
            denk dak vanavond de kleinste van de slechteste 3 ga afknippen????die laten drogen en eens kijken wat ze doen over dag of4 ga voor 11 en zie dan verder!

            Niemand weet raad geloof ik???
            Attached Files
            Last edited by jehsd; 23 December 2009, 14:37.
            Geniet van iedere dag!!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

              Zie geen foto
              God was never on your side..

              Comment

              • jehsd
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 513

                #22
                Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                laatste post van 1e pagina wat denk jij
                Geniet van iedere dag!!

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #23
                  Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                  Trek een foto zonder je lichten aan, als ze net uit zijn, kunnen we de kleuren van de haren mooi zien

                  Comment

                  • jehsd
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 513

                    #24
                    Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                    is gewoon ff uit tent halen in dag/kunstlicht ook goed==???
                    Geniet van iedere dag!!

                    Comment

                    • Jona
                      Retired
                      • Jun 2008
                      • 2797

                      #25
                      Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                      Jazeker

                      Comment

                      • jehsd
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 513

                        #26
                        Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                        Is van grote plant(krijg die niet buiten) maar haal er wel topje af, en zal kleintje volledig meenemen ff eentje draaien ze komen eraan!!!!!!!!!
                        Geniet van iedere dag!!

                        Comment

                        • jehsd
                          T.H.C. Master
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 513

                          #27
                          Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                          hallo hier de fotos, de laatste 2 is van topje van die grote plant!

                          WAT EEN LUCHT HANGT ER NU IN HUIS ZEG!!!!!!!!!!!!!!
                          Attached Files
                          Geniet van iedere dag!!

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #28
                            Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                            Op vlak van haartjes mag die al om hoor. Misschien als je een vergrootglas hebt nog even de trichomes bekijken om nog exacter te kunnen bepalen of hij al om mag maar dat lijkt me wel.

                            Comment

                            • jehsd
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 513

                              #29
                              Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                              Die laatste 2 ook dan=?
                              Trichomen melkwit

                              De trichomen van de laatste 2 fotos zijn witter,maar deze heeft wel nog veel meer witte pistels!!!
                              Ben nu echt aant twijfelen, de eerste 3 fotos heeft nog ijzige kristallen de anderen meer sneeuw
                              Last edited by jehsd; 23 December 2009, 16:01.
                              Geniet van iedere dag!!

                              Comment

                              • Jona
                                Retired
                                • Jun 2008
                                • 2797

                                #30
                                Re: Zit met zaad,WAT DOE IK!!!!!!!!!!!!!!

                                Je pistels zijn nog wat wit daar ja, je moet rekenen op 70% bruin en je mag al aan hakken denken.
                                Verwar Trichomes niet met Pistels.

                                Greetzzz

                                Jona

                                Comment

                                Bezig...