Vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #1

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Hallo mensen, mijn plantjes groeien lekker nu maar ik heb een vraag;

    ik heb van iemand gehoord dat ik het beste het grote blad kan verwijderen omdat er dan meer energie daar na toe gaat.

    wat kan ik het beste doen?

    Bvd Angelo
    A.Bundy
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Vraagje

    Laat dat groot blad s.v.p. zitten. Das je energiecentrale. we nemen jouw ook de boterhammen niet af.

    Comment

    • angeloo
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 98

      #3
      Re: Vraagje

      hahaha oke bedankt zoiets dacht ik al ja:p
      A.Bundy

      Comment

      Bezig...