Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand eens naar mijn tricho's (microscoop) kijken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kan iemand eens naar mijn tricho's (microscoop) kijken?

    Ik heb de blaadjes verspreid genomen over alles wat ik als goede wiet beschouw.

    De ieniemienie topjes die 20cm onder het dek zitten gaan toch dienen als wietboter, daar maak ik me dus niet zo druk om.

    Dus voor de smaak is het beter om nog een keertje te spoelen.
    Morgen ga ik dat dus doen, en dan klopt het toch dat het aangeraden wordt om de planten ongeveer een week droog te laten staan en de laatste 3 dagen zonder enig licht???

    Comment


      #17
      Re: Kan iemand eens naar mijn tricho's (microscoop) kijken?

      Dus voor de smaak is het beter om nog een keertje te spoelen.
      Morgen ga ik dat dus doen, en dan klopt het toch dat het aangeraden wordt om de planten ongeveer een week droog te laten staan en de laatste 3 dagen zonder enig licht???
      Je beter nogmaals spoelen voor de smaak. Je kunt je plant idd droog laten vallen en 1 tot 5 dagen donker zetten. Hoelang droog en donker is natuurlijk afhankelijk van je uitgangspunt (hoe nat stond ze je potgrote temp enz. Je blijft je plant monitoren, ze mag niet helemaal gaan verdorren. enkel met minimum aan water functioneren. Je blijft dagelijks je trichoos checken om je moment te bepalen en de tijd droog en/of donker bij te stellen. Alfhankelijk van soort gesteldheid en je randvoorwaarden kan het amber kleuren snel of langzaam gaan. Dus blijven kijken, beoordelen en bijstellen. Er is geen gouden formule voor.

      Grzt

      Comment

      Bezig...
      X