mannetje of vrouwtje??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #1

    mannetje of vrouwtje??

    Korting op 420shop
    helpp mensen is mijn plantje een mannetje of vrouwtje? dan zet ik hem meteen weg!!

    Bvd
    Attached Files
    A.Bundy
  • Gasten

    #2
    Re: mannetje of vrouwtje??

    ik pak de glaze bol er ff bij...mom

    Comment

    • Jona
      Retired
      • Jun 2008
      • 2797

      #3
      Re: mannetje of vrouwtje??

      Foto is wat onduidelijk, als ik doorheen die vierkante pixels een gok zou moeten wagen zou ik vrouwtje zeggen omdat ik precies wat witte vierkantjes (pixels dus) uit de oksels zie komen. Kijk even op DEZE topic.
      prior is ook dat ze in voorbloei of in bloei staat, anders is het een beetje gokken

      Comment

      • Izthewiz13
        Senior Grower
        • Jul 2009
        • 950

        #4
        Re: mannetje of vrouwtje??

        Idd zal men eagle eyes moeten bezigen voor deze. Sorry.
        Je kan eventueel iets beter fototje kunne plaatsen ook.

        Mvg Izzz

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #5
          Re: mannetje of vrouwtje??

          het is een vrouwtje want er zitten haartjes bij de bladoksels en das goed tog?(A)
          A.Bundy

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: mannetje of vrouwtje??

            Profietsgejat met je dame.

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #7
              Re: mannetje of vrouwtje??

              Oorspronkelijk geplaatst door angeloo
              het is een vrouwtje want er zitten haartjes bij de bladoksels en das goed tog?(A)
              Is zeker goed, door die ene witachtige pixel had ik toch goed kunnen gokken

              Veel plezier

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: mannetje of vrouwtje??

                Comment

                Bezig...