Kweekdokter gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ira
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 128

    #16
    Re: Kweekdokter gevraagd

    ik heb vaker met al bemeste grond en wortel stimulator gwerkt geen prob
    wie weet heb je kut stekkies
    200cl water moet kunnen

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Re: Kweekdokter gevraagd

      '200cl water moet kunnen '?

      WTF? Je verzuipt zo'n plantje toch als je er 2 liter water bij gooit.. wat een advies.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • magsimum
        Retired
        • Oct 2009
        • 106

        #18
        Re: Kweekdokter gevraagd

        haha inderdaad dat zal wel ml zijn...

        verder vind ik het veel, ongeacht wat Izz zegt.
        Zo'n kleine stekjes met weinig wortels en een hoge LV 500ml per dag geven?

        Zet eens een halve liter water in een bakje ernaast, ik wed dat er nog geen 50ml uit is na 24 uur... en 450ml verdampen jonge stekjes niet...

        Comment

        • ira
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 128

          #19
          Re: Kweekdokter gevraagd

          ml dacht ik ja dat bedoel ik ook 2 liter is extreem

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #20
            Re: Kweekdokter gevraagd

            als het echt twee liter was zou het teveel aan voedingsstoffen waarschijnlijk al uit de pot gespoeld worden, en dus geen probleem hebben opgeleverd. Vanuit die gedachte is het dus misschien nog niet eens zo slecht idee
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • multipla
              Retired
              • Nov 2009
              • 14

              #21
              Re: Kweekdokter gevraagd

              Eerst en vooral,ik had me vergist.
              Ik bedoelde 200ml per stek per dag en alleen omdat de grond droog voelde.
              Wortelstimulater heb ik 2 keer meegegeven, 3ml op 1 liter water met een dag er tussen.
              De grond is gekocht in de growshop.dan vind ik dat ze me wel verkeerde
              grond hebben verkocht.
              Daar zal het probleem zitten.
              De kamer is behalve mijn tentje voledig leeg en proper.
              Houte vloer,muren geschilderd met grondverf.

              Ik dank u voor de reakties en tips
              ik weet nu waar mijn proleem zit.
              Hop naar poging 4 groetjes en een groen 2010 voor iedereen

              Comment

              • mastergrower
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2010
                • 53

                #22
                Re: Kweekdokter gevraagd

                ik denk en weet bijna zeker dat het aan je nacht temp licht.
                je hoort de temp ten aller tijden boven de 21 graden te houden.
                mijn advies zet er een 750 watt verwarming bij.
                en stal deze af op de desgewenste temp.
                dan zal je zien dat het weer beter gaat.
                GOD MADE WEED
                MAN MADE BEER
                IN GOD WETRUST

                Comment

                • multipla
                  Retired
                  • Nov 2009
                  • 14

                  #23
                  Re: Kweekdokter gevraagd

                  Dat het de nacht temp zou zijn ,zou me ten zeerste verbazen.
                  Ik heb met deze temp nog nooit problemen gehad.toch bedankt voor de reaktie

                  Comment

                  • stiff
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2009
                    • 479

                    #24
                    Re: Kweekdokter gevraagd

                    Stekken int vervolg in zaai en stekgrond steken,komt het helemaal goed volgende keer alvast succes!

                    grtjs

                    Comment

                    • westport
                      Wicked Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Aug 2008
                      • 3847

                      #25
                      Re: Kweekdokter gevraagd

                      Het antwoord is hier al veel gevallen in deze thread.
                      1. Te zwaar voorbemeste grond.
                      2. Te veel water, maar zo is het wel dat jij ze zeker niet verwaarloosd hoor.
                      Waren ze allemaal goed geworteld toen je ze kocht?
                      Stonden ze in pitpots?

                      Volgende keer het bewortelde stekjes in zaai en stek aarde steken of cocos of mapito. Liefst gebruik je dan een 4l pot en geef je water met het minimum aan wortels stimulater, en giet je een klein beetje langs de rand van je pot wel volledig er rond gaan!. Na een dag of 3 zullen de wortels het gezochte water vinden en zal je potje mooi geworteld zijn en kan je ze dan eventueel overpotten naar een groter maatje. Zeker maken dat er een ventilater constant de droge warmte van je lamp wegblaast.
                      Eens besproeien met vismix (1 thee lepel per liter water) kan ze ook deugd doen of wat guano mest oplossen in water, is 100% organisch.

                      Grtz
                      Last edited by westport; 4 January 2010, 18:21.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                      Comment

                      Bezig...