verschillend???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • toppunt
    Retired
    • Oct 2009
    • 6

    #1

    verschillend???

    Korting op 420shop
    middag growers,

    ik heb een vraagje voor jullie.
    Ik heb een tijdje terug skunk#1 sensi seeds gekocht maar t lijkt er op dat er een andere soort tussen zat.(foto's)
    kan dat kloppen of is de ene gewoon sneller gaan bloeien.

    grtz
    Attached Files
  • Vdb
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 368

    #2
    Re: verschillend???

    foto 1 is een man, die waarschijnlijk die vrouw al bevrucht geeft. Verwijder die man maar onmiddelijk.

    Comment

    • toppunt
      Retired
      • Oct 2009
      • 6

      #3
      Re: verschillend???

      Weet je dat zeker want er zitten ook van die haartjes op?????

      Comment

      • Salmonello
        Big Bongmaster
        • Nov 2009
        • 397

        #4
        Re: verschillend???

        VDB heeft 100% gelijk.Op foto1 zie je dat de stuifmeelballetjes al opengesprongen zijn dus er hangt stuifmeel in je hok....zak overtrekken zodat je niet nog meer bestuift in je hok en direct weghalen.Komende dagen je andere planten inspecteren op zaadvorming en eventuele zaadballetjes wegknippen.

        PS: veel duidelijker dan dit wordt een mannetje niet!!!

        Comment

        • Izthewiz13
          Senior Grower
          • Jul 2009
          • 950

          #5
          Re: verschillend???

          ja man , das niet goed , zou haast zeggen dat je met zaad zal zitten.
          Maar weet je nooit.

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #6
            Re: verschillend???

            wow wat een mooi mannetje joh! als je hem laat staan hoef je geen zaadjes meer te kopen De dames zijn al bevrucht, daar kan je rustig vanuit gaan. Waarom dan niet lekker doorkweken en volgende keer in een eerder stadium ingrijpen ? Je hoeft je nu zoals gezegd niet meer in de kosten te steken voor wat zaad...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • toppunt
              Retired
              • Oct 2009
              • 6

              #7
              Re: verschillend???

              ja ik zie t al jongens.
              Bedankt!!!!!!!!!!
              dan maar zaad kweken
              kan ik daarna trouwens gewoon weer nieuwe planten in me hok zetten met dat stuifmeel???

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #8
                Re: verschillend???

                Effe goed schoonmaken natuurlijk, maar dat doe je natuurlijk altijd voor een nieuwe ronde
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • toppunt
                  Retired
                  • Oct 2009
                  • 6

                  #9
                  Re: verschillend???

                  Ok thnx
                  hopen op me volgende kweek dan maar.
                  gelijk ff wat meer neer zetten
                  zal er voortaan beter op letten (a)
                  grtzzzzzzz

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #10
                    Re: verschillend???

                    Hopelijk zet je dit kweekje wel voort, dan heb je echt vele zaden

                    En ja, je kunt hierna weer een ander kweekje beginnen. Maar je moet inderdaad goed schoonmaken. En met 'goed' bedoel ik ook echt 'heel goed'. (Een kleine beweging, bijvoorbeeld het openen van een deurtje, zorgt er al voor dat het stuifmeel overal terecht komt)
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • ira
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 128

                      #11
                      Re: verschillend???

                      je ziet er per direct dat het geen vrouwtje is jammer
                      je werkt dus met zaadjes geen stekkies
                      meer mensen doen dat ik vraag me af waarom kost je ook gewoon langer tijd

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #12
                        Re: verschillend???

                        Waarom? - Meer soorten
                        - Niet afhankelijk van stekboer
                        - Goedkoper
                        - Stekkenhandel is illegaal
                        - Plant wortelt zich beter (wortelpen)
                        - Plant heeft na ontkiemen meer overlevingskans dan een stekje
                        Nog meer?
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • Dender
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 101

                          #13
                          Re: verschillend???

                          Zaad kan je in elke growshop halen, stekken niet...
                          Battle the Ocean!

                          Comment

                          • Mr_3ppozz
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 659

                            #14
                            Re: verschillend???

                            Ik ben voor de zaadkweek, dan heb je de schatjes iig helemaal van klein tot groot opgebracht...

                            En met stekken... tja...
                            A: het is lastig aankomen als je niet in "het circuit" zit
                            B: mogelijke ziektes die mee kunnen liften met je stek
                            C: zie hierboven
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment

                            • Izthewiz13
                              Senior Grower
                              • Jul 2009
                              • 950

                              #15
                              Re: verschillend???

                              Idd , vind zaailing ook veel potenter vaak. Maar kan ook weeral verschillen van de habitat waar je in kweekt , maar ivm die ziektes geef ik je gelijk!!

                              Mvg Izzz

                              Comment

                              Bezig...