met de p.c??????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mastergrower
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 53

    #1

    met de p.c??????

    Korting op 420shop
    ik heb me laten vertellen over een computter gestuurt syseem.
    heeft hier al iemand ervaring mee???
    18
    jep
    38,89%
    7
    not
    38,89%
    7
    mayby
    22,22%
    4

    The poll is expired.

    GOD MADE WEED
    MAN MADE BEER
    IN GOD WETRUST
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: met de p.c??????

    Beetje onduidelijke vraagstelling zo, hen me ook wel eens van alles laten vertellen.

    Comment

    • latindos
      Junior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2009
      • 558

      #3
      Re: met de p.c??????

      neen geen ervaring mee maar het kan ,kijk maar klikop het groene goud!!!! Tomaten en orchideen Champignon's (paddo's) ,fruit als frambosen etc worden computer gestuurd grootgebracht.............dus wiet moet kunnen!
      [PDF] Het groene goud

      Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
      worden de hennepplanten handmatig of computer gestuurd verzorgd. Aan het ...... De economie van de wietkwekerij voor de Nederlandse markt: een verkenning. ...

      [PDF] ALLES VOOR DE CHAMPIGNON INDUSTRIE! EVERYTHING FOR THE MUSHROOM ...

      [PDF] Nederlandse tekst

      Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - Snelle weergave
      Een traditionele kwekerij bestaat uit cellen die als het ware in een ... Systems heeft een betrouwbare, zuinige en gebruiksvriendelijke computer gestuurde ...
      www.panbo.nl/downloads/taal/Nederlandse%20tekst.pdf

      Bestandsformaat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-versie
      Systems heeft een computer gestuurde luchtbehandelingunit ontwikkeld die zorgt voor een optimale sturing van het klimaat in de kwekerijen. ...
      www.panbo.nl/downloads/brochure_NL-GB.pdf - Vergelijkbaar

      Kwaliteit ยป Guido Gijs: Boomkwekerij & Sierplanten

      Computergestuurde beregening. Computergestuurde beregening ... Overzicht kwekerij 1 Overzicht kwekerij 2 Overzicht kwekerij 3 Overzicht kwekerij 4 Overzicht ...
      www.gijs.be/kwaliteit - In cache - Vergelijkbaar

      ook frambosen
      In onze computergestuurde serres kweken we zowel frambozen als blauwe bessen. Onze vruchten zitten boordevol antioxidanten.


      Frambozenkwekerij Devlieghere beschikt over uiterst moderne, computergestuurde serres die onlangs volledig verbouwd werden. Dankzij de professionele serres wordt een ideale klimaatregeling gegarandeerd. Ook de voeding van de planten wordt dagelijks geregistreerd.
      Last edited by latindos; 2 January 2010, 07:55.
      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

      Comment

      • latindos
        Junior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 558

        #4
        Re: met de p.c??????

        Sorry double post



        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

        Comment

        • midnight fantasy
          Wicked Stoner
          • Jul 2008
          • 264

          #5
          Re: met de p.c??????

          nog nooit gebruikt.
          maar bestaat wel, maar kost ook wat.
          voor de voeding alleen al ben je een € 2500 kwijt.

          Comment

          • mastergrower
            Advanced Stoner
            Member
            • Jan 2010
            • 53

            #6
            Re: met de p.c??????

            thanx voor de posts, heb erna gekeken, maar is een onmogelijke task.
            veel te duur in aanschaf en de kans dat je pc niet goed werkt(virus)
            is een te groot risico
            GOD MADE WEED
            MAN MADE BEER
            IN GOD WETRUST

            Comment

            • kweker
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2009
              • 1389

              #7
              Re: met de p.c??????

              wat is die POLL nu eigenlijk voor......???????? slaat ook nergens op denk ik zo........geen idee............
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment

              • warp
                Elite Stoner
                • Dec 2009
                • 136

                #8
                Re: met de p.c??????

                ik werk in linux met een usb-pries, werkt goed

                ik schakel daar 1 relais mee voor de 400W hps, 2x120W easygrow led lights, en de ventilator voor circulatie kan ook geswitched worden

                alles met scriptjes in korganizer

                handig ook, er hangt inneens een HD webcam aan de pc, die om het uurtje een kiekje maakt

                Comment

                • latindos
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2009
                  • 558

                  #9
                  Re: met de p.c??????

                  @warp
                  Hoi leuk fijn hier zo iemand te hebben die dat kleinschalig voor mekaar heeft !wil je er geen draadje van maken op het forum?grtz l@tin
                  ps:je linux zal dan ook de nodige software aan boord hebben dacht ik te moeten weten?
                  Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                  Comment

                  • warp
                    Elite Stoner
                    • Dec 2009
                    • 136

                    #10
                    Re: met de p.c??????

                    Oorspronkelijk geplaatst door latindos
                    @warp
                    Hoi leuk fijn hier zo iemand te hebben die dat kleinschalig voor mekaar heeft !wil je er geen draadje van maken op het forum?grtz l@tin
                    ps:je linux zal dan ook de nodige software aan boord hebben dacht ik te moeten weten?
                    ok, ik zal nen thread openen

                    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f28/howto-kweken-in-linux-t9835.html

                    ik moet zeggen het is very low budget (hoewel een simpele schakelklok een beetje goedkoper is), die pries koste dacht ik 29 euro en je hebt 4 schakelingen, en de thin client staat zowieso altijd op

                    ik ben anti-windows, dus windowsgebruikers zullen zelf een beetje hun plan moeten trekken; ik zou mijn lievelingetjes nooit aan een *****OS overlaten;
                    Last edited by warp; 9 January 2010, 15:23. Reden: url added

                    Comment

                    • latindos
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2009
                      • 558

                      #11
                      Re: met de p.c??????

                      Fijn makker dat je draadje opend ,ook ik gebruik linux based os mac snow leopard erop dus weet wat stabiele computers zijn .............. grt
                      Last edited by latindos; 9 January 2010, 23:22.
                      Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                      Comment

                      • mastergrower
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jan 2010
                        • 53

                        #12
                        Re: met de p.c??????

                        ben nu inderdaat eraan het denken om linux te gaan gebruiken.
                        dank jullie voor het advies.
                        ik zal zodra ik het heb aangesloten een treat incl foto's zetten dan kunnen jullie als jullie willen t volgen
                        GOD MADE WEED
                        MAN MADE BEER
                        IN GOD WETRUST

                        Comment

                        • BoboShanti
                          Retired
                          • Jan 2010
                          • 7

                          #13
                          Re: met de p.c??????

                          Oorspronkelijk geplaatst door warp
                          ik werk in linux met een usb-pries, werkt goed

                          ik schakel daar 1 relais mee voor de 400W hps, 2x120W easygrow led lights, en de ventilator voor circulatie kan ook geswitched worden

                          alles met scriptjes in korganizer

                          handig ook, er hangt inneens een HD webcam aan de pc, die om het uurtje een kiekje maakt

                          nice,

                          is wel mogelijk om het goedkoop te maken maar daarvoor heb je een proffesional nodig en een schakelkast.In linux is een masterzet gezien de kans op virussen(als hij aangesloten is op het net uiteraard).

                          computergestuurd kweken is al sinds jaar en dag in gebruik maar is het dat wel waard? (de aanschaf ervan )als je bv 30 plantjes gaat kweken dan heeft het geen zin,tenzij je een techneut bent die het ziet als hobby.

                          bij minimaal 50 plantjes zou ik zeggen doen,maar dat is illegaal dus dat heb je niet van me gehoord.

                          Comment

                          • latindos
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2009
                            • 558

                            #14
                            Re: met de p.c??????

                            @ warp dit is dus de besturingssoftware?


                            en dit om je eigen webcam op je screen te filmen en eventueel te posten ,note works (werkt )enkel onder linux en snow leopard !




                            Last edited by latindos; 13 January 2010, 12:18.
                            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                            Comment

                            Bezig...