Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende kweker heeft vragen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Beginnende kweker heeft vragen.

      Oorspronkelijk geplaatst door ira View Post
      ff terug op die 600watt lamp COOLTUBE is het antwoord

      Cooltube zou ik nooit gebruiken blokkeert veel teveel nuttig licht, koop dan beter een zwaardere afzuig en hang desnoods een mini fan aan je kap heeft veel meer nut dan die cooltubes en je kan je lucht ook altijd aanzuigen van een koele plek. (want ik zie dat je met in en uitlaat gaat werken)

      Een goede raad maak je hokje hoger want je hebt nu 1m80 daarvan verlies je +-75cm aan de lamp (50/60 cm hoogte + verlies van je kap) en +-30 cm door de pot waar je plantje inzit dan heb je maar 75cm meer over om je plantje te laten groeien. Wat op zich wel voldoende is maar als je dan es een sativa wil kweken heb je echt wel meer hoogte nodig.
      Last edited by Smoking Fifi; 8 January 2010, 12:28.
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        Re: Beginnende kweker heeft vragen.

        Bedankt voor alle reacties!

        Weet nu wel hoe ik het ga doen. De hele ruimte verwarmen gaat hem niet worden. is toch al gauw 300m2.

        De planten stonden bij een vriend. Moeder kwam thuis en die was niet zo blij.
        De planten zijn nu dus in de planten hemel....

        Morgen opzoek naar zaden, heb alleen haast geen geld meer dus word een lange zoektocht

        Comment


          #19
          Re: Beginnende kweker heeft vragen.

          ps ik zou me growkast niet verzetten met een heftruck of wat je daar ok zei , trillingen zijn genaamd niet goed voor de hps lampen

          Comment


            #20
            Re: Beginnende kweker heeft vragen.

            Oke, was wel van plan om het voorzichtig te doen ja. (heftruck heeft geen vering).
            maar dan haal ik ze er voor de zekerheid er wel uit

            Comment

            Bezig...
            X