Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik het beste doen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat kan ik het beste doen ?

    Korting op 420shop
    Beste mensen ik ben hier nieuw en heb een paar tips nodig en ik hoop dat jullie mij die kunnen geven.

    Ik ben van plan om 2 zaadjes te gaan planten voor binnen. Mijn keuze zou zijn Super Lemon Haze (Feminised) en Hawaiian Snow (Feminised) van the greenhouse. Ik weet niet of dit al een juiste keus zou zijn voor een beginner?
    Ik zit te denken aan een kweektent maar ik weet niet hoe groot die moet zijn voor 2 planten. Ook heb ik gehoord dat je spaarlampen kan gebruiken , zou dit een optie zijn of kan je beter een echte kweeklamp kopen? Ik woon nog thuis dus ik moet natuurlijk wel rekening houden met de kosten.
    ik hoop dat iemand mij hier wat informatie voor kan geven.
    Alvast Bedankt,

    #2
    Re: Wat kan ik het beste doen ?

    Je schaft je best een 250watt hps aan. Die kosten vallen heel goed mee. Een hokje van 60 op 60 en 180 hoog zal wel groot genoeg zijn. Das gemakkelijk zelf te maken. Frame van latjes met zwart/wit folie tegen. 2 badkamerafzuigingen voor luchtcirculatie, een clipventilatorke en ge zijt vertrokken.

    Comment


      #3
      Re: Wat kan ik het beste doen ?

      jah.....zie bovenstaande reactie: al vind ik voor iemand die begint de keuze van zaden slecht....planten zijn GEEN makkelijke dingen vooral deze niet......maar ieder zijn keuze dus zal wel goedkomen..........
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #4
        Re: Wat kan ik het beste doen ?

        Je bent best dat je kijkt voor indica`s of gewoon check voor kortbnloeiende resistante soortjes zoals bv een K2 of een ander makkelijk ziektebestendig binnen soortje.
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Mijn keuze zou zijn Super Lemon Haze (Feminised) en Hawaiian Snow (Feminised) van the greenhouse. Ik weet niet of dit al een juiste keus zou zijn voor een beginner?
          ik raad het ook af, die hawaiians zijn echt supergevoelig....

          ik raad je aan om te beginnen met een afghaan (bijv. van sweet seeds), dat zijn zeer makkelijke plantjes en van deze zaadbank zijn de mensen hier bijna allemaal dik tevreden!

          De super lemon haze zou ook wel nog te doen zijn... die is wat meer skunk-achtig, maar de hawaiian zou ik niet als eerste keer doen.. (die plant wordt ook makkelijk groter dan 1m en half...)

          Succes!
          Last edited by JustLooking; 6 January 2010, 18:20. Reden: quote voor meer duidelijkheid

          Comment


            #6
            Re: Wat kan ik het beste doen ?

            Jups, sweet afghani delicious van sweet seeds. Zei Alien ook al, die is heel resistent tegen beestjes. Verdraagt temperatuurschommelingen en kan tegen een stootje. Was ook mijn eerste soort onder hps.

            Comment


              #7
              Re: Wat kan ik het beste doen ?

              Bedankt voor alle reacties hier kan ik wat mee!
              De Alaskan Ice van the greenhouse is dat ook een soort dat makkelijker is voor een beginner?
              Ik heb ook wat gelezen over Autoflowering , zou dat ook wat kunnen zijn voor mij ?
              Last edited by LazyAssGrower; 7 January 2010, 10:40.

              Comment


                #8
                Re: Wat kan ik het beste doen ?

                is haze niet iets te hoog gegrepen voor beginners
                als je er iets aan fout doet sterft die
                ik zou lekker met een wit wietje beginnen. daar ken heel weinig mee fout gaan
                GOD MADE WEED
                MAN MADE BEER
                IN GOD WETRUST

                Comment


                  #9
                  Re: Wat kan ik het beste doen ?

                  @mastergrow: als je iets fout doet sterft ie is wel grof....maar inderdaad Haze soorten zijn voor beginners wel af te raden vind ik persoonlijk......zijn zoals ik eerder zei geen makkelijke dames hoor................
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X