help

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • greenboy
    Retired
    • Jan 2009
    • 7

    #1

    help

    Korting op 420shop
    heb homebox met 600w lamp en mijn vraag is als het mogelijk om 2x600w in te hangen de homebox is 1.20/1.20 en zal de opbrengst ook verdubbellen dan ??
  • Debiel
    Retired
    • Aug 2009
    • 452

    #2
    Re: help

    lees eerst eens over wat je ideeen zijn in plaats van beetje simpele maar vooral overbodige vragen te stellen.

    er is hier voldoende informatie te vinden, dus ff ophouden met blowen, beetje moeite doen....

    Comment

    • Smoking Fifi
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 1362

      #3
      Re: help

      Het is zeker mogelijk om dan meer opbrengst te hebben maar verdubbelen op zo een kleine ruimte 1.4m2 (wat eigenlijk de perfecte beschijningsoppervlakte is voor die 600W) en dan moet je er ook rekening mee houden dat je al een redelijke ervaren kweker mag zijn, want watergift en voeding etc.. moet je dan ook mee verhogen + je temperatuur en LV in zo een kleine ruimte onder controle houden gaat ook geen lachertje zijn.

      Greetz,
      Smoking Fifi
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: help

        Met een 3de en 4de 600 watter kan je mss je opbrengst verviervoudigen.

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: help

          Ja dat kan. Echter moet je wel op een paar punten letten;
          - De LV zal anders zijn dan die nu is
          - De temperatuur zal 'n stuk hoger zijn (moeilijk goed te houden met 1200 watt op zo'n stukje)
          - Meer uiteindelijk knipwerk
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • stiff
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Feb 2009
            • 479

            #6
            Re: help

            Beter nog een tentje bijzetten!
            Kwestie van temp en lv te controleren..

            grtjs

            Comment

            • moreweed
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2009
              • 5939

              #7
              Re: help

              mm, beetje co2 zou dan ook wonderen kunnen doen.. nee ik zou kiezen voor een tweede tentje, zo'n 600w is mooi zo op die opp...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment

              • mastergrower
                Advanced Stoner
                Member
                • Jan 2010
                • 53

                #8
                Re: help

                weet je als je er 2 cooltubes in hangt heb je het probleem opgelost
                GOD MADE WEED
                MAN MADE BEER
                IN GOD WETRUST

                Comment

                • ira
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 128

                  #9
                  Re: help

                  cooltube scheelt een hoop maar 120 bij 120 1 lamp lijk mij het slimste

                  Comment

                  Bezig...