Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lampgrootte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lampgrootte

    Korting op 420shop
    Dag medegrowers,

    "Hoe groter de hps bulb hoe groter het wattage!"
    Klopt deze redenering? Ik heb een mooie lamp gezien van sonpak alleen de wattage is onbekend. Die bulb is nogal groot, 25cm lang en 6a7 breed, iemand een gedacht hoeveel wattage?

    Het lijkt nogal op deze hieronder afgebeeld maar niet me z'on zakje.



    Mvg

    Morgen trek ik er een foto van !
    Last edited by Time2GrowNow; 7 January 2010, 17:03.

    #2
    Re: Lampgrootte

    de wattage hoort aan de onderkant van de fitting te staan. maar als je zo'n formaat hebt zou het mogenlijk kennen zijn dat het een 1000 is
    GOD MADE WEED
    MAN MADE BEER
    IN GOD WETRUST

    Comment


      #3
      Re: Lampgrootte

      400, 600 en 1000 w zijn altijd even groot, dit een normale hps lamp met een e40 fitting 400, 600 of 1000 w

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Lampgrootte

        sowieso geen 400 watter.. aangezien mijne er heel anders uitziet en de binnenkant is kleiner. Lijkt me. Dus 600 of 1000
        Battle the Ocean!

        Comment


          #5
          Last edited by Time2GrowNow; 7 January 2010, 19:34.

          Comment


            #6
            Re: Lampgrootte

            Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
            400, 600 en 1000 w zijn altijd even groot, dit een normale hps lamp met een e40 fitting 400, 600 of 1000 w

            Grtz
            High pressure sodium lamp .

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Lampgrootte

              *

              Lijkt me ook wel logisch; een spaarlamp van 11 watt kan ook even groot zijn als die van 23 watt en andersom.
              Last edited by Weedy; 7 January 2010, 21:35.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Lampgrootte

                Ik hoop dat het een 400 watter is ander gebruik ik hem niet...

                Bedankt mannen, morgen post ik een fto

                Comment


                  #9
                  Re: Lampgrootte

                  Ben benieuwd naar je foto. Normaal gesproken moet het wattage op de lamp staan.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Lampgrootte

                    Probleem is de lamp zit achter glas enal... Dus kan ze er moeilijk uit draaien...
                    Het is geen grow setje maar een set waar alles in een box zit.

                    Comment


                      #11
                      Re: Lampgrootte

                      bobo geeft toe dat hij mis was . Ik twijfelde dus ging ik zoeken. 2 soorten met e40 fitting.



                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Lampgrootte

                        Ik zie anders heel weinig verschil met het blote oog tussen mijn 400 en 600 watt lamp. Ze zijn even groot en dik, enkel het buisje langs de binnenkant is iets groter bij de 600.

                        Comment


                          #13
                          Re: Lampgrootte

                          tis wel fijn om te weten wat je boven je dames gaat hangen ja..essentieel fijn zou ik dat zelfs wel noemen. en ook wel zo fijn dat als je niet zeker weet wat je hebt, het wegpleurt en wat gaat halen wat ZEKER fijn is...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Lampgrootte

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dender View Post
                            sowieso geen 400 watter.. aangezien mijne er heel anders uitziet en de binnenkant is kleiner. Lijkt me. Dus 600 of 1000

                            Das omdat da een afbeelding is van een MH lamp en geen gewone HPS zoals wij ze gebruiken in bloei
                            Bij een HPS zie je een soort wit buisje in de lamp zitten


                            Maar kijk es goed op de lamp zelf op het glas staat soms ook een print(bronskleurig) met de details van de lamp

                            http://www.allproducts.com/ee/bistar...ium_bulbs.html
                            Last edited by Smoking Fifi; 8 January 2010, 07:34.
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                            A. The cop!

                            Comment

                            Bezig...
                            X