vertikaal draaiende blaadjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • warp
    Elite Stoner
    • Dec 2009
    • 136

    #1

    vertikaal draaiende blaadjes

    Korting op 420shop
    is het normaal dat een paar (gezonde blaadjes) zich zodanig rond hun as draaien dat het gehele blad vertikaal gericht is?

    het is mijn eerste kweek, ik weet niet of dit een normaal verschijnsel is, of misschien zijn mijn lievelingetjes bekken aan het trekken?

    ik heb voor deze thread in cannabis helpdesk geopend:

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...uur-t9845.html



    Last edited by warp; 10 January 2010, 16:45. Reden: thread naar cannabis helpdesk
  • mastergrower
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2010
    • 53

    #2
    Re: vertikaal draaiende blaadjes

    ja dat zou goed kunnen,
    zoals je weet groeit een plant naar het ligt toe.
    je hoeft je geen zorgen te maken,
    deze blaadjes gaan vanzelf wel weer horizontaal staan
    GOD MADE WEED
    MAN MADE BEER
    IN GOD WETRUST

    Comment

    • copro
      Retired
      • Sep 2009
      • 249

      #3
      Re: vertikaal draaiende blaadjes

      Controleer eens of je kast wel degelijk licht dicht is in de 'nacht'-uren

      Comment

      • warp
        Elite Stoner
        • Dec 2009
        • 136

        #4
        Re: vertikaal draaiende blaadjes

        die lichtpollutie zal ik zo snel mogelijk controleren, morgenvroeg om 7h voordat de lichtjes uitgaan zal ik ff mee de tent kruipen

        alvast bedankt!

        Comment

        • ira
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 128

          #5
          Re: vertikaal draaiende blaadjes

          ik heb et momenteel ook zat er ook verbaast naar te kijken

          Comment

          • warp
            Elite Stoner
            • Dec 2009
            • 136

            #6
            Re: vertikaal draaiende blaadjes

            op mijn snapshots van mijn webcam om het uur, was die plant aan het wuiven

            ik heb mijn tent in ieder geval 100% lichtdicht gemaakt nu... en mijn planten dichter bij de lampen gezet

            (leds 15cm en 400w hps 50cm)

            nu is de bodem van mijn tent een pak donkerder, dus het licht moet wel geabsorbeerd zijn door de bladeren had ik dit maar een paar weken eerder gedaan....

            Comment

            Bezig...