waarom steft ze

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ira
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 128

    #1

    waarom steft ze

    Korting op 420shop


    is het te veel of te weinig water ?
    te weinig kan ik me haast niet voorstellen
    en de lamp hangt op normale hoogte
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: waarom steft ze

    Blaast er een ventilater constant de droge hitte weg vanonder je lamp (blulp)?
    Wat is je LV als ik vragen mag?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • ira
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 128

      #3
      Re: waarom steft ze

      nee ik heb een cooltube
      lv ligt momenteel heel laag 15 ofzo
      ik moet iets verzinnen om de lv omhoog te krijgen
      dit is mijn 1e tent en normaal zuig ik lucht van buiten dat heeft standaard een hoge lv
      z'n tent heeft 3 gaasjes aan de onderkant voor lucht

      Comment

      • ira
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 128

        #4
        Re: waarom steft ze

        ik heb geen zien dat de rest et begeeft

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #5
          Re: waarom steft ze

          lijkt mij gewoon nstekje dat uitvalt.gebeurt wel vaker,meestal omdat ze nog wat weinig wortels hebben,regelmatig besproeien en evt met sateprikkers n tentje om haar heen maken.van n boterhamzakje,wat je elke dag even laat ventileren totdat ze weer mooi groen ziet(of overlijdt)grtz

          Comment

          • ira
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 128

            #6
            Re: waarom steft ze

            ik ga het proberen tnx

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #7
              Re: waarom steft ze

              Ofwel van die plastic flessen over zetten doormidden gesneden (de flessen dan hé ). Af en toe wat luchten maar vooral heel dikwijls vernevelen.

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Re: waarom steft ze

                Lamp op een meter hangen, dagelijks benevelen , liefst doe je vismix erbij 1 theelepel per liter water.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Re: waarom steft ze

                  wat wortelstimulator schiet me ook te binnen

                  Comment

                  • moreweed
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2009
                    • 5939

                    #10
                    Re: waarom steft ze

                    uitroeien die hap, is de moeite (en het risico helaas) niet waard. ze moeten er vanaf het begin af zin in hebben wil het aan het eind van worden...
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment

                    • ira
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 128

                      #11
                      Re: waarom steft ze

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
                      uitroeien die hap, is de moeite (en het risico helaas) niet waard. ze moeten er vanaf het begin af zin in hebben wil het aan het eind van worden...
                      ja ik denk dat ik dat maar doe
                      maar maakt me wel ongerust voor de rest

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #12
                        Re: waarom steft ze

                        Zeker LV hoog genoeg houden omdat het stekken zijn, voor de rest komt het wel goed aangezien die mooi zijn aangeslage . Al meen ik wel wat verbrande punten te zien op je foto?

                        Comment

                        • ira
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 128

                          #13
                          Re: waarom steft ze

                          ja wat gele vlekken

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #14
                            Re: waarom steft ze

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                            Zeker LV hoog genoeg houden omdat het stekken zijn, voor de rest komt het wel goed aangezien die mooi zijn aangeslage . Al meen ik wel wat verbrande punten te zien op je foto?
                            Das volges mij idd verbranding. Zie het hier bij mij ook nadat ek ze heb overgepot in de batmix.
                            15% LV is voor stekken ook veel te laag, daar moet je echt iets aan doen.

                            Comment

                            • ira
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 128

                              #15
                              Re: waarom steft ze

                              lv moet omhoog anders is dit project over 2 dagen klaar
                              ik heb er een emmer in gezet met een handoek en water
                              hij staat nu op 30%

                              hij moet omhoog hoe los ik dit nu op met home made spullen
                              HELP
                              anders is et overmorgen allemaal dood

                              Comment

                              Bezig...