Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik ben nieuwe hier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik ben nieuwe hier

    Korting op 420shop
    heeeys ik heb sinds 2 dagen geleden een stekje bij de growshop gehaalt
    hij is ongveer 10cm foto komt later
    en die vrouw bij de groshops zei dat deze stekjes allemaal vrouwtjes zijn kan dat kloppen ?

    maar wat moet ik doen nu
    ik geef um gewoon water en houd um apart onder een doosje met een lichtje en beetje lucht ventilatie

    zouden jullie me een beetje verder kunnen helpen ??

    #2
    Re: ik ben nieuwe hier

    goeiemorgen!

    en welkom!
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #3
      Re: ik ben nieuwe hier

      Welkom op het forum, naar mijn weten zijn stekjes illegaal en mogen growshops die niet verkopen

      Als het goed is komt je stekje van een vrouwelijke plant af, daar zit je al goed
      Ik zou op je gemak eens een aantal topics op het forum doorlezen, gebruik eventueel de zoekfunctie!
      Als je specifieke vragen hebt hoor ik het wel
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: ik ben nieuwe hier

        Licht, lucht, aarde, water en voeding.

        Als het een jong plantje is ,voorzichtig met voeding in het begin, staat hij op bemeste aarde geen voeding bij geven. water bekijk jezelf een beetje, voelt de aarde droog geef gerust water.

        Kan je wat meer uitleg geven over dat doosje met licht ? En welke potmaat staat hij is hij al mooi doorworteld, heb je mischien een foto ?

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: ik ben nieuwe hier

          ja ik zal wel ff een foto maken maar het is nioet echt byzonders hoor was ff snel voor noodgeval





          sorry voor het kwaliteit maar is met een 3.2 megapixel telefoon gemaakt

          Comment


            #6
            Re: ik ben nieuwe hier

            Ziet er goed uit het plantje, gewoon wachten nu tot het potje mooi doorworteld is en overpotten dan, met toevoeging van beetje wortelhormoon kan dat wat versneld worden, wortelen ongeveer 2 tot 4 weken.

            Welk soort lamp hangt er boven ?

            Grtz

            PS : fotos zijn deftig hoor

            Comment


              #7
              Re: ik ben nieuwe hier

              dus het kastje met het licht waarin ie nu ffies in zit is voorloplig nog wel ff goed

              ooh en dankjee voor de fotos compliement binnenkort mn 5mp telefoon camara haha

              ik merk wel dat het plantje snel groeit want ik ben ff 4 uurtjes weg geweest had examen en ik zag gewoon dat ie al gegroeit was

              Comment


                #8
                Re: ik ben nieuwe hier

                um ik zal ff kijken voor het lampjee

                Comment


                  #9
                  Re: ik ben nieuwe hier

                  Hoe lang ga je er hem nog onderhouden ? En wat is je bedoeling met de plant ? Gaat die nog nog naar buiten,...?
                  En welke lamp is het nu

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: ik ben nieuwe hier

                    het is een perfekt lampje

                    230v 6l 25watt

                    gewoonen huislampje denk ik

                    Comment


                      #11
                      Re: ik ben nieuwe hier

                      ja ik weet nog niet hoe ik um moet onderhouden eerst ff wachten tot de wortelen goed zijn gegroeit daarna verpot ik um dan maak ik een sterke kattonne doos erin met een computer fan erin denk ik en een spaarlamp

                      ik wil gewoon wat wiet er uit kunnen halen voor op te roken of verkoop want vrienden van me blowen heel veel en mischien kan ik daar wat van profiteren

                      en nee hij blijft gewoon binnen gewoon leuk kan ik ook makkelijker de voeding bij houden enzo en kan ik zien hoe die opgroeit vind ik leuk

                      Comment


                        #12
                        Re: ik ben nieuwe hier

                        Mocht ik jou zijn ik zet hem mooi in de zon als het kan op de mooie dagen , eerste dagen wat in de schaduw daarna in zon, die heeft momenteel meer lummen, lichteigeschappen, ... dan je lampje, met die lamp kan je de plant lekker in leven houden maar meer kan je er niet mee, zal niet zoveel meer groeien. Plus dat die lamp verschroeiende hitte afgeeft. Profiteer van de zon tot je je lamp koopt.

                        Grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: ik ben nieuwe hier

                          dus ik moet um gewoon nu in de zon zetten voor het raam en gewoon met het dag en nacht cyclus mee laten draaien

                          Comment


                            #14
                            Re: ik ben nieuwe hier

                            en als ik er dan een spaarlampje in doe kan dat verchil uit maken ??

                            Comment


                              #15
                              Re: ik ben nieuwe hier

                              Als dat kan zeker en vast, maar eerst wat in de schaduw. Je mag hem ook buiten zetten in de halve schaduw nu, weet nie hoe warm het is bij je is ?

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X