10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke2
    Retired
    • Jul 2009
    • 353

    #46
    Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

    mooi voorbeeld voor mensen die er eens willen aan beginnen
    echt netjes gedaan

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #47
      Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

      serieuze dikke toppen daar networx...keep on cruisin'!!!
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • delvaux
        Retired
        • Nov 2009
        • 9

        #48
        Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

        mooie toppen
        Last edited by Smoking Fifi; 28 April 2010, 05:38. Reden: ongepast op jd

        Comment

        • xnetworx
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2010
          • 26

          #49
          Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

          Bedankt voor de leuke reacties

          Verkopen hebben we het niet over hier op het forum!
          En het was toch allemaal voor eigen gebruik! Ik rook veel.....

          Wat ik wel even moet zeggen, de volgende keer neem ik kleinere kweekblokken of mijn bak moet dieper want ik krijg een beetje aanslag op de kweekblokken.

          Verder gaat het goed met de dames, nog 2 weken ongeveer en dan 1 weekie ontgiften.

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #50
            Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

            Hoy networkx,
            zijn die binnen 3 weken dan al klaar?

            @ Delvaux: jointjedraaien.nl is een forum voor hobbykwekers en solliciteren naar weed om aan te kopen of verkopen wordt hier niet erg op prijs gesteld. Wij houden van ons forum!!!

            grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • xnetworx
              Senior Stoner
              Member
              • Feb 2010
              • 26

              #51
              Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

              Ik heb mij laten vertellen dat PowerPlant binnen 8 weken klaar is met bloeien. Dat is dus 8 weken bloei, groei is daar niet bij gerekend.

              Verder zie ik hier en daar misschien 1 of 2 roodbruine meeldraden per top, dus het einde is in zicht

              Comment

              • MotherGrower
                Retired
                • Mar 2010
                • 177

                #52
                Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

                Ben benieuwd naar de aankomende foto`s ik had bij de laatste al het water in m`n bek staan.
                Staan er super bij man.

                Comment

                • xnetworx
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Feb 2010
                  • 26

                  #53
                  Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

                  Ik zal jullie weer even laten kwijlen

                  Gaat echt super! Ik heb er 3 weken terug even 2 Lemon Skunk bij gezet op de hoeken vooraan, daar had ik nog wat plek

                  IMG_0471..jpgIMG_0476..jpgIMG_0470..jpgIMG_0475..jpg

                  Trichomen even bekeken vandaag met mijn pocket microscoop en ze waren nog behoorlijk transparant dus ze worden nog wel dikker

                  Comment

                  • Amneeshigh
                    Retired
                    • Apr 2010
                    • 1145

                    #54
                    Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

                    Hee staan er lekker bij , PP is pas echt goed als je ze een weekie of anderhalf langer laat staan hoor dat zal je zien in je weeg schaal maar ook de smaak laat de Trichomen creme van kleur worden.

                    Ik denk dat je een mooie run ga maken .

                    Greetzz GG

                    Comment

                    • kornflacke
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Jul 2010
                      • 51

                      #55
                      Re: 10x PowerPlant op steenwol/hydrokorrels eb en vloed.

                      Mooie kweek ruimte man!
                      Echt een geniaal systeem. Veel plezier met de oogst straks
                      Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

                      Comment

                      Bezig...