powerplant by boertje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Amneeshigh
    Retired
    • Apr 2010
    • 1145

    #76
    Re: powerplant by boertje

    Mapito kan je jaren op kweken , je spoel het uit water het weer in .

    Is echt een aanrader. als je al op hydro bezig ben zoals jij nu zeker doen .

    Grtz.

    Comment

    • MotherGrower
      Retired
      • Mar 2010
      • 177

      #77
      Re: powerplant by boertje

      Ik wil niet ongeduldig doen maare waar zijn die FOTO`S! FOTO`S!

      Grts MG

      Comment

      • boertje
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2010
        • 72

        #78
        Re: powerplant by boertje

        ik ga vandaag knippen en mijn nieuwe tent opzetten. het wordt toch een kweek op potgrond want ik kreeg het erbij.
        hij had trouwens ook geen mapito. en een heel voordelig voedings parket van canna erbij
        1ltr vega
        5ltr flores
        0,5 ltr pk13/14
        0,5 ltr zym
        0,25 ltr boost
        0,25 ltr rhizotnic
        en dat alles voor maar 45 eurie, hehe.
        goedkoper kan het ook bijna niet. nou dan ga ik maar beginnen met klussen.
        ik zal vanmiddag onder het knippen en klussen ook wat foto's maken
        gteetzz

        Comment

        • Deerriz
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 248

          #79
          Re: powerplant by boertje

          géén foto's van nét voor de oogst?
          spijjjjjjjjjjjjjtig!!!!!!!!!!!!

          Comment

          • MotherGrower
            Retired
            • Mar 2010
            • 177

            #80
            Re: powerplant by boertje

            Ja idd slèèèèèècht!!!!! Whehehehe.

            Comment

            • Ready Set Grow
              Retired
              • Jan 2010
              • 796

              #81
              Re: powerplant by boertje

              Dude, oogst foto's? Ö
              Je laat ons wachten op niets....

              Comment

              • boeman
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Feb 2010
                • 518

                #82
                Re: powerplant by boertje

                fotos fotos

                Comment

                • Izthewiz13
                  Senior Grower
                  • Jul 2009
                  • 950

                  #83
                  Re: powerplant by boertje

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set Grow
                  Dude, oogst foto's? Ö
                  Je laat ons wachten op niets....
                  Zegt degen die een kweekverslag 2 maand op voor hand opent , voor hij begint te kweken ;/

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #84
                    Re: powerplant by boertje

                    Boertje bepaald zelf wel wanneer en of hij zijn kweekverslag update.

                    Beter een kweekverslag dat langzaam word geupdate, dan één vol met nutteloze reacties...
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #85
                      Re: powerplant by boertje

                      Ik vond de reactie eigenlijk ook redelijk misplaatst...goed begonnen is half gewonnen.
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      Bezig...