Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mars hydro dwc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mars hydro dwc

    Korting op 420shop
    Beste mede growers.

    Mijn eerste dwc grow.

    setup:
    2x amnees eentje heeft maar 4 takken (ziek)
    Mars hydro 460.
    60liter speciekuip
    640lt luchtpomp per uur.
    canna aqua groei en bloei.
    pk 13 14.

    ph waarde schommelt tussen 5 en 6.5.

    watertemperatuur 23/25 graden

    pas een waterwissel gedaan (van groei naar bloei) heeft wel al paar x zo goed als de hele kuip leeg gezopen.


    We zitten op 8 wken bloei van de 11 a 12 wken
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    laat effe foto zien van die monsters dan
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Ik zie wel foto's. Gaat lekker.
      Volgens mij zag ik Tarzan ook slingeren
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Eh nog even dus. Ik kijk met je mee voor de laatste weken en ik ben benieuwd wat de Mars je gaat opleveren zo met hydro.
        Ad usum proprium!

        Comment


        • dutch stuff
          dutch stuff commented
          Editing a comment
          sorry voor mijn extreme laten reactie maar mocht je er nog benieuwd naar zijn.

          totaal gewicht was 106 gr.

          de omstandigheden hadden wel beter gekund dus ik denk persoonlijk daar er veel meer uit te halen valt.

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          ja soms gaat het niet zoals je het had gepland. Maar nog steeds 106gr kwaliteit, das toch het belangrijkste en je hebt genoten van het kweken. Was je alweer opnieuw begonnen?

        #5
        De toppen zien er compact uit. Ik weet niet precies tot op de dag hoe oud ze zijn maar plus minus 8 wken. Ik ga ze oogsten als de trichomen grote deels milky zijn.

        Het is eigenlijk 1 plant wat je ziet. De voorste in de bak ging niet zo goed dus die heeft maar 4 takken in totaal de rest is van 1 plant. Ik heb de scrogg methode hier ook toegepast. De tent is overige maar 150 hoog.

        Ik ga momenteel alleen op bloei voeding en beetje pk 13 14 ga ook geen booster etc ofzo meer gebruiken.


        Hier nog wat foto's. Om een of andere reden gaat het uploaden niet helemaal lekker. Niet alle foto's die ik upload komen er en het duurt ontzettend lang.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment


          #6
          De PK13/14 zeker op tijd stoppen 2/3weken voor het oogsten want anders zeker bij DWC laat deze een smaakje achter die niet zo prettig rookt.

          Ook een beetje opletten op de kleur van de wortels bij DWC zijn die best zo wit mogelijk. Ik ben het niet zeker omdat een foto ook altijd wat bedriegt maar op de foto van 2dagen geleden ziet het er uit alsof ze een beetje beginnen te kleuren. Voelen ze licht slijmerig aan?

          Kan ook altijd zijn van de soort voeding maar anders de water temperatuur beetje proberen verlagen en kijken of er nergens lichtlekjes zijn.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #7
            Met pk 13 14 ben ik uiteraard gestopt.

            de kleur van wortels zijn nu zo goed als spier wit dit is wel even anders geweest in het begin omdat ik een veeel te zwakken pomp erin had.

            heb ook een fonteinpompje erin gegooit voor het te laten seculeren. Nu zien de wortels er goed uit. Ik heb nog nooit aan de wortels gevoeld maar dat zal ik eens gaaan doen.

            ze zouden nu niet meer zo heel lang hoeven we zitten ondertussen al ongeveer op de 9weken.

            Comment


              #8
              Ziet er echt wel nice uit voor een eerste dwc opzetje. Ik heb een paar maal herbegonnen toen ik hiermee testte door problemen die ik kreeg. Maar ik heb doorgedaan tot ik het onder de knie kreeg, wel op een kleine schaal ook. Maar ik moet wel zeggen de opbrengst is wat meer dan op grond en het smaakje is toch ook net iets anders. Als je met emmers begint te werken die aan elkaar verbonden zijn en een groot vat dan is het wel leuk maar dan moet je met zeer veel rekening houden, Wortelsnoei en dergelijke omdat deze de verbindingsbuisjes tussen de emmers kunnen verstoppen en zo het circultieproces stil zet, de zuurstofsteentjes die soms moeilijk doen door de voeding of een darmpje dat plooit en afsluit..
              Het was wel een fun leerproces.

              Maar het vele meten (EC, PH watertemperatuur etc) en behoorlijk extra werk heeft me toch doen besluiten dat organisch kweken op grond (zonder meters ) mij persoonlijk het best ligt.

              Maar als ik zo een kweekje zie dan moet ik toch wel zeggen dat het terug kriebelt voor me ooit nog eens aan zo een opzetje te wagen.

              Veel succes met het verdere verloop.

              PS: bij mij deed advanced nutrients het het best op hydro
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              Bezig...
              X