Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste X Hydro op Autopotsysteem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nu heb ik voor het eerst klauwbladeren en tergelijkertijd gele bladeren bij somige plantjes en het gaat allebij maar niet weg.

    Had eerst last van klauwbladeren bij 1tje toen veel ec verlaagd met alleen water nu gele planten en veel klauw bladeren

    kortom handen in t haar al heb ik geen haar , ik dacht ik vraag hier maar

    moet nu nog ongeveer 4 weken is wel slechtste kweek denk tot nu toe haha pff

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #17
      Had gelezen dat klauwbladeren stikstof overschot zou betekenen? ander zegt te laag lv? doe nu allen bloombastic (daar zit geen N in) en water, Ec nu 1.4

      Comment


        #18
        Wat voor medium heb je in de potten?

        Comment


          #19
          Hebben alle bladeren er last van

          Ik zelf werk voor ook voor het eerst met de autopot en dan het het 1 pot systeem. 2 planten hadden er ook last van maar zijn goed gekomen.
          IMG_7837.jpg IMG_7891.jpg

          Comment


            #20
            Hey ik heb 2/3 hydrokorrels en 1/3 kokos erin

            Ziet er lekker groen uit daar !

            Comment


              #21
              Maar wat had jij dan gedaan toen je er ook ff last van had die klauw troep ?

              Comment


                #22
                Niet heel veel alleen de luchtvochtigheid verlaagt door de afzuiger harder te laten afzuigen na een stuk of wat dagen waren ze helemaal bijgetrokken.
                Ik werk wel met aarde en niet met met kokos.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door witpen View Post
                  Hebben alle bladeren er last van

                  Ik zelf werk voor ook voor het eerst met de autopot en dan het het 1 pot systeem. 2 planten hadden er ook last van maar zijn goed gekomen.
                  IMG_7837.jpg IMG_7891.jpg
                  Hele mooie planten! Wil je wat meer vertellen over hoe je te werk gaat met autopots? Wat voor grond en voeding gebruik je? En zijn dit zaadplanten?

                  Comment

                  Bezig...
                  X