Om helemaal gek van te worden. Heb ik het probleem met de dorre blaadjes opgelost verbranden ineens alle puntjes als een idioot. Heb de helft van de voeding uit het reservoir gepompt en vervangen door ph gebalanceerd water. En wat denk je.. nog steeds tipburn, zo erg dat ie zowat licht geeft onder het kweeklicht. Vandaag was ik het helemaal beu. Alles eruit en overgegaan op een ander schema. De Lucas formula. Zeer simpel maar het is meer een alles of niks vrij agressief! Mijn controle plantje op aarde heb ik overgezet in een airpot. Deze doet het meer als prima
EC: 2,09
PPM: 1.04
PH: 5.8
TEMP: 20.6
AIRTEMP: 25
HUMIDITY: 50%
Heb de lampen ook wat directer boven de planten gehangen i.p.v. centraal in de tent. De hydro planten hebben nu een eigen lamp en de plant ik de airpot heeft ook een eigen. De overige “vreemde wietplanten” moeten het maar even doen met de restjes licht die overblijven.
EC: 2,09
PPM: 1.04
PH: 5.8
TEMP: 20.6
AIRTEMP: 25
HUMIDITY: 50%
Heb de lampen ook wat directer boven de planten gehangen i.p.v. centraal in de tent. De hydro planten hebben nu een eigen lamp en de plant ik de airpot heeft ook een eigen. De overige “vreemde wietplanten” moeten het maar even doen met de restjes licht die overblijven.

Comment