Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schuur-kweek : White widow AF in homemade DWC systeem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Om helemaal gek van te worden. Heb ik het probleem met de dorre blaadjes opgelost verbranden ineens alle puntjes als een idioot. Heb de helft van de voeding uit het reservoir gepompt en vervangen door ph gebalanceerd water. En wat denk je.. nog steeds tipburn, zo erg dat ie zowat licht geeft onder het kweeklicht. Vandaag was ik het helemaal beu. Alles eruit en overgegaan op een ander schema. De Lucas formula. Zeer simpel maar het is meer een alles of niks vrij agressief! Mijn controle plantje op aarde heb ik overgezet in een airpot. Deze doet het meer als prima

EC: 2,09
    PPM: 1.04
    PH: 5.8
    TEMP: 20.6
    AIRTEMP: 25
    HUMIDITY: 50%

Heb de lampen ook wat directer boven de planten gehangen i.p.v. centraal in de tent. De hydro planten hebben nu een eigen lamp en de plant ik de airpot heeft ook een eigen. De overige “vreemde wietplanten” moeten het maar even doen met de restjes licht die overblijven.

Attached Files

Comment

paar vraagjes

1. hoe warm is je water ?

2. hoe hoog hangt je lamp boven de plant + hoeveel wat hebben je lampen / lamp?

3 ik hoop dat alles goed komt

Comment

ik weet niet echt veel van tip burn maar wel van dit

https://magazine.grasscity.com/light...a-plants-2117/ ( engels snap je wel ? )

normaal zou het niet mogen liggen aan je planten als je 40 cm er van blijft ?

hoeveel is de temperatuur tussen de bladeren?

Comment

• Bertus
        Bertus commented
        Editing a comment
        Die link had ik gemist. Ben nu in de tussentijd het reservoir aan het leegpompen om weer te vullen met 2/3 sterkte voeding. Thanx!

• OG Skywalker
        OG Skywalker commented
        Editing a comment
        yw succes en keep us updated

• Bertus
        Bertus commented
        Editing a comment
        Waardes teruggebracht door 1/3 van de voeding te minderen.
        EC 1.48
        PPM 0,72

Afgelopen nacht de grootste bonje gehad met de vrouw. Waar ze het eerst oke vond nu toch uiteindelijk niet meer. Resultaat is dat ik vanmorgen de schaar er in heb gezet en alles weg heb gedaan.

Dit verslag mag dus gesloten worden.
      Thanx voor jullie adviezen!

Comment

• OG Skywalker
        OG Skywalker commented
        Editing a comment
        Die vrouwen hé altijd wel problemen ermee niet slecht bedoelt naar de vrouwen op dit forum maar je hebt dit wel vaker eerst is het oké en dan is het niet oké,.. Veel succes nog Bertus
    Bezig...
    X