Eerste keer Hydro - Eb en vloed

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #16
    Goh, nou maar hopen dat ie zichzelf niet heeft geëlektrocuteerd........hè, mark.........!


    Ik zei....... hè, mark.......!
    ​​​​​

    Comment


    • Mark de Boer
      Mark de Boer commented
      Editing a comment
      Hihi de kweek loopt gelukkig nog
  • JackyS
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2018
    • 240

    #17
    Ziet er een mooi kweekje uit. Altijd leuk om hydro te volgen, hopelijk krijg je het temperatuurprobleem voor het water ook onder controle!
    - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
    - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

    Comment

    • Mark de Boer
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Aug 2018
      • 92

      #18
      Zoo waar was ik gebleven kweek dag 106 vanaf ontkiemen

      aantal dagen bloei 55 en 41 groei en 10 dagen ontkiemen en voorgroei.

      Het einde is inzicht, nog een aantal dagen dan gaan we spoelen.

      voedingsvat nr 7 dag 16, water temperatuur 22 graden, ec 2.3 pH 5.6

      lucht temp in : 22-23
      lucht temp uit : bij lamp aan 25-26 en 22 bij lamp uit
      luchtvochtigheid 55%

      --------------------------------------------------
      hieronder : 10 september : dagen groei 19 - ec 1.5 pH 5.7 (vat 2)

      20190910_000433.jpg

      hieronder : 13 september - 22 dagen groei - ec 1.5 pH 5.7

      20190913_121307.jpg

      20190913_122050.jpg


      op 15 september : verlichting naar 12/12 - water ververst - ec 1.6 pH 5.6

      hieronder : 20 september - aantal dagen groei 29 - ec 1.7 pH 5.7

      20190920_185258.jpg

      hieronder : 23 september - 32 dagen groei - ec 1.7 pH 5.7
      20190923_180052.jpg
      20190923_180036.jpg

      20190923_180112.jpg

      2 oktober groeidag 41 : pruikjes gespot, bloeistand ingeschakeld, water ververst ec 1.8 pH 5.7

      hieronder : 7 oktober - 5 dagen bloei - ec 1.8 pH 5.7 : na een flinke groei spurt, helaas een aantal (hoofd)toppen moeten verwijderen omdat de planten veels te hoog worden.
      Na de foto de linker lamp recht gehangen

      20191007_145127.jpg

      12 oktober water ververst dit maal ec 2.0 met ook pk1314 (100ml) en de rest hydro A+B tot ec 2.0 bereikt was.

      hieronder : 16 oktober - 14 dagen bloei - ec 2.0 pH 5.7

      20191016_191319.jpg

      20191016_191305.jpg

      27-10 water ververst 120ml pk 1314 rest hydro A+B - ec 2.0 pH 5.7
      31-10 water aangevuld + hydro A+B ec 2.0
      3-11 water aangevuld + pk 1314 - ec 2.3 ph 5.7

      hieronder : 4 november - 33 dagen bloei - ec 2.3 pH 5.7

      20191104_181231.jpg

      hieronder : 8 november - 37 dagen bloei - ec 2.3 pH 5.7

      20191108_181226.jpg

      10-11 water ververst 150ml pk 1314 rest hydro A+B - ec 2.3 pH 5.7

      hieronder : 24 november - 53 dagen bloei - ec 2.3 pH 5.7
      deze foto voornamelijk Lemon Haze

      20191124_181217.jpg

      De vanille kush heeft zo'n beetje alle ruimte geclaimed aan de rechterkant van de tafel.

      20191124_181435.jpg

      20191124_181419.jpg


      mvg Mark

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #19
        Zo dat is nog eens een update Mooie kweek ben je daar aan het draaien !

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • Rob Roy
          Senior Stoner
          Member
          • Jul 2020
          • 37

          #20
          Wat jammer dat Mark de Boer zijn verslag niet heeft afgemaakt.
          Zeer benieuwd naar de uitslag.
          Hij was nog wel op het forum begin 2020, maar niet even gemeld hoe het afgelopen is.
          Hoop maar dat er niks ergs is gebeurt.

          Comment

        • Wesley pipes
          Elite Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Mar 2020
          • 2515

          #21
          subbed, succes, mooie setup!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Wat doe je nou, man.

            26 november 2019 was zijn laatste bericht!

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Ahzo ja had ik niet gezien... foutj moet kunnen lol
        Bezig...