Atami Wilma 8 11l

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • pietweed
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 478

    #91
    Re: Atami Wilma 8 11l

    Zo ze komen wat bij,naar een zware voor groei.
    En de ph- blijft nu wel goed,en de ec gelukkig ook.

    Hier een paar shots 08-02-2011
    nieuw 018.jpgnieuw 023.jpgnieuw 022.jpg
    Gzz

    Comment

    • THC Dude
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 2405

      #92
      Re: Atami Wilma 8 11l

      Zei ik toch al?? Die trekken wel bij als je ze maar ff de tijd geeft.

      En nu de PH goed houden en ze zullen je rijkelijk belonen!!!

      Grtz

      Comment

      • pietweed
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 478

        #93
        Re: Atami Wilma 8 11l

        @THC Dude


        Ik zie het nu,het is een wereld van verschil.
        Heb nu de ph- nog steeds op 5,7.
        Gzz

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #94
          Re: Atami Wilma 8 11l

          Goed om te horen dat het beter gaat met je meisjes.

          Veel succes verder!!

          Grtz

          Comment

          • srtawberryhope
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Nov 2010
            • 15

            #95
            Re: Atami Wilma 8 11l

            hallo ik ben je al een tijdje aan het volge ik vind het een intresante ervaring ik ga nu ook beginen op hydro mijn zaadjes zitten in de rokwol en normaal vanavond of morgen gaan ze de pot in met korrels heb juist een vraag is er een verschil tussen hydro korrels van de boerenbond of uit een growshop
            ben blij dat alles goed gaat met je meisjes en ben benieuwd naar het resultaat houden zo

            vooral duimen voor mij mijn eerste hydro kweek is met bubbel - gum

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #96
              Re: Atami Wilma 8 11l

              Waar blijven nou die nieuwe foto's Piet???

              Ben wel benieuwd hoe ze er nu uitzien??

              Grtz

              Comment

              • pietweed
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 478

                #97
                Re: Atami Wilma 8 11l

                @ srtawberryhope
                Zelf koop ik alles in de growshop,dus zou het niet weten of er verschil tussen de klei korrels zit.

                @ THC Dude
                Ze zien er beter uit als eerst.

                update 12-02-2011

                De fotos zijn van vrijdag 11-02-2011 gisteren dus,en de eerste week bloei zit er op.
                Heb de voeding op 1,0 en de ph op 5,7.
                nieuw 001.jpgnieuw 002.jpgnieuw 003.jpg
                Gzz

                Comment

                • THC Dude
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 2405

                  #98
                  Re: Atami Wilma 8 11l

                  Hey Piet

                  Dat ziet er idd beter uit dan een week geleden. Zelfs die rechtsonder is flink aan het bij trekken.

                  Wat is je PH en EC nu??

                  Grtz

                  Comment

                  • pietweed
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 478

                    #99
                    Re: Atami Wilma 8 11l

                    @ THC Dude
                    Heb de ph op 5,7 en de ec op 1,0.
                    Zal er vanavond fotos van maken.
                    Gzz

                    Comment

                    • THC Dude
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2010
                      • 2405

                      #100
                      Re: Atami Wilma 8 11l

                      een EC van 1.0???

                      Is dat niet een beetje laag? die mag wel wat hoger hoor, je moet ze nu niet gaan uithongeren want dat heb je straks weer een probleem, ondervoeding en dan weer een week vertaging.

                      die mag wel naar 1.4.

                      Grtz

                      Comment

                      • pietweed
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 478

                        #101
                        Re: Atami Wilma 8 11l

                        @ THC Dude

                        Heb de voeding hoger zitten nu.
                        nieuw 014.jpg

                        En ze staan nu 9 dagen in de bloei en de eersten haren zijn al te zien.nieuw 001.jpgnieuw 008.jpgnieuw 005.jpg
                        Gzz

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #102
                          Re: Atami Wilma 8 11l

                          Ziet er goed uit Piet.

                          En de EC is ook veel beter zo.

                          Misschien een rare vraag, maar heb je wel eens geprobeert om je lampen wat hoger te hangen?? Want het lijkt wel of de toppen licht stress vertonen, omdat ze niet mooi naar boven wijzen..

                          Grtz

                          Comment

                          • pietweed
                            Gandhi Ganjamaster
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 478

                            #103
                            Re: Atami Wilma 8 11l

                            @ THC Dude

                            Kan de verlichting wel hoger hangen,Zal het nu eens doen.
                            Het kan toch geen kwaad naar mijn mening,hang alles 30 cm omhoog.
                            Dan kunnen we zien of het verschil maakt.

                            13-02-2011
                            nieuw 017.jpgnieuw 018.jpg
                            Heb ze ook maar gedieft.
                            Last edited by pietweed; 13 February 2011, 20:44.
                            Gzz

                            Comment

                            • THC Dude
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 2405

                              #104
                              Re: Atami Wilma 8 11l

                              Das wel erg rigoureus Piet in ene keer. Of zie ik dat nou verkeerd??

                              Ze zal nu wel weer ff een tik hebben gehad hé, hou daar wel rekening mee.

                              Maar ben benieuwd of het wat uitmaakt dat je alles 30cm omhoog heb gegooid. Als je toppen weer mooi tussen 30 en 45 graden omhoog gaan staan dan is het goed.

                              Ik blijf je volgen!!

                              Grtz

                              Comment

                              • pietweed
                                Gandhi Ganjamaster
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 478

                                #105
                                Re: Atami Wilma 8 11l

                                @ THC Dude

                                Dat heb ik eerst ook gedaan,en dat ging goed.

                                Dan staan ze maar ff stil,3 dagen of zo,het maakt nu toch niks meer uit of het wat langer duurt.
                                Als die toppen maar goed dik worden.
                                Gzz

                                Comment

                                Bezig...