Atami Wilma 8 11l

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • THC Dude
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 2405

    #151
    Re: Atami Wilma 8 11l

    Die zien er goed uit piet. Mooi gezond en zie ik nou ook al een paar bruine haartjes? of ligt dat aan de foto?

    Maar neem je nou de foto's voor het licht aan gaat? of zet je het licht uit voor de foto's?

    Grtz

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #152
      Re: Atami Wilma 8 11l

      Mooie dames hoor daar PeeWee!!! Mooie vrucht en lekker donker van kleur, me likin it!!!

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • THC Dude
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 2405

        #153
        Re: Atami Wilma 8 11l

        Hy die Piet

        Hoe staan je meisjes erbij nu?? Ben wel benieuwd naar ze?

        Grtz

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #154
          Re: Atami Wilma 8 11l

          Volgens mij heeft peewee het te druk met dames knippen en kent hij zn vrienden niet meer
          Mwahaha... maar zou net als die kerel hier boven me graag zien hoe je afgerond hebt pietweed

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • Bubba J
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2010
            • 2376

            #155
            Re: Atami Wilma 8 11l

            een lange weg afgelegt hé, maar je bent er mooi gekomen
            congratz
            sigpic

            Comment

            • Poffertjesporem
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 1113

              #156
              Re: Atami Wilma 8 11l

              Ghehehehe, denk dat Pietweed carnaval niet heeft overleeft lol.......

              p.s.: PM piet.......

              Grtz.

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #157
                Re: Atami Wilma 8 11l

                Ja dat denk ik ook dat hij het niet overleefd heeft.

                Ik zou graag het eind resultaat willen zien!!

                Grtz

                Comment

                • pietweed
                  Gandhi Ganjamaster
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 478

                  #158
                  Re: Atami Wilma 8 11l

                  hehehehe.
                  Nee leef nog maar mijn kweek is opgerolt door de,het is kut.

                  Jullie horen nog van mij.
                  Gzz

                  Comment

                  • THC Dude
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 2405

                    #159
                    Re: Atami Wilma 8 11l

                    Ow das minder Pietweed,

                    Veel succes!!!

                    Grtz

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #160
                      Re: Atami Wilma 8 11l

                      Dat is kloten... sterkte!

                      Comment

                      • Bubba J
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 2376

                        #161
                        Re: Atami Wilma 8 11l

                        WTF!!!!! das heel wat minder!!!

                        wat is er juist gebeurd ?
                        sigpic

                        Comment

                        • SirSmokeAllot
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 1968

                          #162
                          Re: Atami Wilma 8 11l

                          Pretbedervers... altijd als je hun busje ziet is het feestje voorbij he...

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment

                          • Poffertjesporem
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2010
                            • 1113

                            #163
                            Re: Atami Wilma 8 11l

                            @Pietwiet: ben je je midlife crisis al voorbij?, zodat je kan delen wat er precies gebeurd is????

                            Grtz.

                            Comment

                            • pietweed
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 478

                              #164
                              Re: Atami Wilma 8 11l

                              hallo mensen,..

                              Er zijn veel vragen hier lees ik net,hoe en wat er is gebeurt,tja gewoon pechdenk ik zelf.
                              Maar we gaan gewoon weer verder,hier al wat foto's.
                              nieuw 001.jpgnieuw 002.jpgnieuw 003.jpg
                              En zodra dat staat en draait komt er weer een verslag.
                              Gzz

                              Comment

                              • THC Dude
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2010
                                • 2405

                                #165
                                Re: Atami Wilma 8 11l

                                Kijk en daar was die weer!!!!

                                Veel succes deze keer, dat je nu wel je oogst mag oproken.

                                Ik ben inmiddels ook begonnen met een kweek, 4x domina haze op Eb&Vloed

                                Veel succes!!

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...