Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SP 3000: Autoflowers in 9 weken? 5X Watermelon Auto van RQS (+ gratis Northern Light auto)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Tja door die boom die daar groeit hangt de lamp
    wel erg hoog boven sommige toppen dus dat zou wel kunnen verklaren waarom je wat toppen hebt die er wat minder uit zien ?
    vind nog mooi vol staan voor “slechts” 300 w toch

    Comment


      #47
      Toppen zien eruit alsof ze nog wel een week of 2-3 kunnen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Dat vind ik dus ook. Echter blijven ze steeds maar opnieuw beginnen. Denk dat ik gewoon de rijpe toppen er morgen maar af haal en de rest even laat doorbloeien. De verschillen zijn te groot om ineens te oogsten. Sommige toppen zijn al vrijwel geheel amber en daar hou ik sowieso niet van, sommige toppen zijn nog vrijwel geheel helder.... Als dit normaal is voor AF-jes dan is mijn net gestarte ronde wel de laatste met AF

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dat is niet gebruikelijk. Zelfde zaad zouden samen klaar moeten zijn.

      #48
      Nou ik maakte me dus iets te vroeg zorgen. Alles begint er nu uit te zien alsof het wel om mag. Ik twijfel of ik dit vannacht of morgenochtend ga doen (anders moeten ze nog een weekje ) Ben zeer benieuwd naar de opbrengst, ik gok tussen de 400 en 500 droog en dat is naar mijn mening heel netjes voor 300W. Anderzijds ogen de toppen minder hard dan ik gewend ben van fotoperiode planten dus wellicht dat het toch nog wat tegenvalt. Ach over uiterlijk 3 weken weet ik het zeker. E9CDBC70-AB9D-49BE-8039-0E75701A8BF3.jpeg B4B6A76D-7618-4C01-8E95-159D141CF594.jpeg
      Attached Files
      Lopend Verslag

      Comment


        #49
        Omdat ik graag zeker ben van mijn zaak vandaag even de macrolens tevoorschijn gehaald. Ze mogen nog een paar dagen blijven staan, de voorste 2 haal ik wel alvast om. Dan kunnen we ook eens het verschil in oogsttijd vergelijken . Belangrijkste echte reden is dat ik mijn SP3000 nodig heb omdat er inmiddels wat dames boven zijn in de vergelijkingstest.

        IMG_0021.jpg IMG_0022.jpg IMG_0026.jpg IMG_0033.jpg IMG_0031.jpg
        Lopend Verslag

        Comment


          #50
          Beetje donkere foto's maar de onderste is erg mooi!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Feit is dat ik wel van het donkere hou. Beetje mysterieus

          #51
          Goedemorgen... Zojuist wederom de trichomen geïnspecteerd. Meer dan 20% is amber dus vanavond gaat alles om (wellicht dat ik de Northern Light nog een week laat staan). Maar ziet er verder echt wel oogstklaar uit.
          Lopend Verslag

          Comment


            #52
            Hee voor je alles om haalt
            heb je al eens met die lichtmeter (Photone)
            rondgemeten nu in de tent ?
            zo krijg je meschien een idee hoeveel licht er nu doordrong en hoe ver dat kwam en hoe
            sterk ?

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Jazeker, dat was dan ook de reden dat ik de conclusie trok dat de TSL een betere spreiding heeft maar dat de SP dieper doordringt. Ben dan ook erg nieuwsgierig naar het resultaat in SCROG straks

            #53
            Alle watermelons zijn geoogst (4 stuks). De Northern Light laat ik nog even staan want lijkt nog wel iets af te mogen rijpen. Deze moest ook een week langer dus op zich is dat niet vreemd. Lampen heb ik zojuist wel omgewisseld dus dat afvloeien mag onder een TSL.
            natte oogst... 1921 gram. Best netjes dus, met een beetje geluk net de 1,5 gram/watt gedraaid.
            Lopend Verslag

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Staan wel minder lang.

            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Dat valt mij dus uiteindelijk een beetje tegen. Hebben nu ruim 11 weken gestaan. Dat scheelt maar 2-3 weken met een reguliere ronde. Nou ja, we gaan de huidige ronde AF-jes nog even in SCROG doen en dan weet ik wel of AF-jes een succes zijn voor mij.

            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Sweet seeds zijn de rapste tot nu toe bij mij en mijn maten. Afwachten dus.

            #54
            De Northern Lights ook omgehaald dus nu is mijn hokje weer leeg. Ik denk dat ik dat zo even houd. Tegenvallende opbrengst, ik denk straks zo'n 50 gram droog. Was wat fluffy en dat maakte dat ik niet heel veel zin had om alle kleine toppen te knippen.
            Lopend Verslag

            Comment


              #55
              Tegenvallende oogsten horen er helaas ook bij. Wat was je gram de watt ratio deze keer?
              Horks Fototopic 2.0

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Dat weet ik bijna... De Watermelons zijn zo goed als droog, de Northern Light nog lang niet. Maar ik gok dat ik net wel of net niet op 1,5gram/watt zit.

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Dat zou geweldig zijn!

              #56
              IMG_5082.jpeg IMG_5083.jpeg Update 427 gram droog. Net geen 1,5 gram per watt. Jammer. wel mooie topjes en beter dan ik gedacht had van autoflowers. Nog geen reden om ze niet nog eens te proberen.
              Last edited by Voor het eerst; 28 August 2021, 11:28.
              Lopend Verslag

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Heb net een heel klein topje geproefd. Geur is zoetig, mijn vriendin zegt watermeloen erin te herkennen. Smaak is redelijk gezien de korte droog tijd . Maar nog niet gecured, verwachting is hoog

              • kelderkastje
                kelderkastje commented
                Editing a comment
                Altijd fijn als de fruitsoort ook echt waarneembaar is.

                Ben zelf blij met de appelsiengeur in mijn Critical Orange Punch.

                Wel al een keer een grammetje wiet gekocht die naar aarbeiluchtverfrisser smaakte. Dat was te heftig ze hebben daar 1 of andere vieze druppels overheen gedaan denk ik.

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Ik ruik zelf wel iets fruitigs maar vind de geur van watermelon specifiek lastig te bepalen
            Bezig...
            X