Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro met afjes 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Beste medegrowers

    Laatste update van mijn eerste hydrokweek, niet veel meer veranderd in de tent, hebben nu 1,5 week alleen water gehad ph 6.2
    Aankomende week gaat alles om en wanneer alles in potten zit zal ik nog het totaalgewicht bekend maken.

    Nog wat foto's omdat het kan

    20220424_182903.jpg 20220424_182915.jpg 20220424_182927.jpg

    En wat topjes

    20220424_183911.jpg 20220424_183845.jpg 20220424_183757.jpg

    Exotic Cookie

    20220424_183825.jpg White haze is beetje paars geworden

    Zo dit was het weer, alle nog een fijne avond,
    Gr. Corleone1933.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #47
      Gefeliciteerd met je hydrokweekdiploma!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Thanks Hork, ga ik inlijsten😁😁

      #48
      Korte update

      Alles hangt nu te drogen, en heb nog een paar foto's van de wortel gemaakt, wat een berg wortels zitten eraan op hydro, niet normaal.
      Wortel foto voor Remco


      20220429_154234.jpg 20220429_154247.jpg

      En de haze die maar niet wou bloeien, 3x bijna tot onder weggeknipt, ligt nu in de container, was eerst van plan om hem buiten af te bloeien maar wil dadelijk in mijn buitenplanten ook geen spint hebben.
      De gewichten volgen nog.

      Gr. Corleone1933
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Amaai amaai das de moeite cor , zo te zien hebben ze het goed gehad afgelopen maanden , ja alleen daar voor zou ik op Hydro overgaan !!

        Keep up the good work !!!!

      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Dat zijn inderdaad behoorlijke wortels, dat is je goed af gegaan deze hydro ronde, respect.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Thanks mannen

      #49
      raar is dat he dat haze soms zo moeilijk in de bloei wil schieten je hoort het wel vaker helaas

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Heb het ook al een keer eerder meegemaakt

      #50
      Goedemorgen beste medekwekers

      Mijn eerste hydrokweek is uiteindelijk toch nog goed verlopen kwa opbrengst maar niet kwa harde toppen met uitzondering van de mazar die waren echt hard en smaakt heerlijk, over de mazar zeer tevreden.
      Auto Mazar heeft een aardeachtig Kush aroma met kruidige en citrusachtige tonen van limoen en haze, deze beschrijving klopt wel zo'n beetje, en omdat ik alleen vape weet ik niet zeker of ik alles meekrijg van de smaak, slaat goed aan, heerlijke high die lekker lang aanhoud en een slaper, man wat slaap ik er lekker op en werkt zeker voor mijn zenuwpijnen, dus ik ben een tevreden klant, denk dat ik ook nog een keer ga voor de auto Ultimate van Dutch Passion.

      En omdat de rest eigenlijk een beetje in de verdrukking stond van de mazar hadden de andere planten enkele harde toppen met veel fluff wat weer goed is voor een tinctuur te maken.

      De gewichten:

      Auto Mazar 299,5 gram, Auto Exotic Cookie 166 gram en de White haze 57 gram, totaal 522,5 gram onder 2x 150 watt mars hydro ts1000 is 1,74 gram de watt, hoogste opbrengst ooit, dus zeer tevreden,

      Dit was de laatste update over deze auto hydro ronde, we gaan nu naar buiten en in de winter weer een binnenkweek maar dan met fem planten, welke daar moet ik nog over na denken, nog genoeg zaad op voorraad..

      Voor iedereen die buiten kweekt een prachtige zomer toegewenst, en dat ze flink mogen groeien zonder teveel regen en rot.

      Gr. Corleone1933.

      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Gaat wel lukken Remco, ben niet alleen en heb al wat green dragon gemaakt en een paar cakejes gebakken voor het vrouwtje, slaapt ze goed, en wie wiet heeft heeft vrienden, maar ik rook vape ook wel van hun canna, dus komt wel op, het volgende staat al weer buiten, bijna gereed voor de scrog.

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Is dat droog gewicht😮?

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja dit was droog gewicht NewNoobie

      #51
      Goed gedaan man, je hebt mijn persoonlijke record verbroken!

      Dat de toppen niet allemaal hard waren komt misschien omdat je wat weinig licht op de m2 hebt. De gram per watt ratio gaat dan omhoog maar de hardheid achteruit.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Mijn tray is 120 bij 80 dus dat zou ideaal zijn.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik heb onder de mars toch 2x super compacte toppen gehad. Maar ja er zijn zo veel variabelen.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Kwam door het hoogte verschil van de planten Kunichika de Mazar had wel compacte toppen maar dat waren de twee grootste planten

      #52
      Dat is een fantastisch rondje geweest, mooi resultaat dacht ik zo, ook niet onbelangrijk is dat het je qua smaak en werking goed bevalt.👍👌

      succes

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Thanks man, ja tevreden kweker.
    Bezig...
    X